Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

goeie middag papegaaien lief hebbers

sins mei 2012 is mijn gezin van 5 pers gegroeid met een mooie lieve mexicaanse geelwang amazone we hebben hem als een jong vogeltje gekocht toen hij zij dat weten we nog niet nog 1 keer per dag de pap moest krijgen dat vonden we zelf echt heel leuk om te doen en dat ging ons al zeg ik het zelf goed af hij zij heet trouwens Pablo
    Pablo is een hele leuke vogel we hebben hem heel tam gekregen en we kunnen ook mijn kinderen alles met het beetsje doen
    ik vroeg me alleen af of iemand anders ook zo 1 heeft want ben wel heel benieuwd na het karakter
    die van mij is namelijk echt heel rustig hij loopt en vliegt vrolijk achter je aan en komt graag bij je zitten fluit ook veel maar toch vind ik het een hele rustige vogel
    is dat normaal voor dit soort?
    verder past Pablo zich goed aan in het gezin komt bij iedereen graag en zit vaak samen met de honden gewoon in de mand en als de hond met een balletje komt gooit Pablo die weg en komen de honden het weer terug brengen dus echt heel schattig al zeg ik het zelf

ik hoop hier veel info op te kunnen doen want vind dat ik er zelf nog veel te weinig van af weet ook al lees ik er al jaren over en gezellig met jullie de mooie ervaringen van deze mooie vogels te kunnen delen

groetjes geelwang amazone

welkom.
    en veel plezier op het forum

gr

Comment

Welkom

Ik heb geen geelwang maar wel 2 dubbele geelkop amazones,
      een muller en een geelvoorhoofd.
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Hey welkom...en veel plezier hier..!
        sigpic

Comment

Veel leesplezier hier, en welkom
          Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
          Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

Comment

Ads onder in topics

Collapse