Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Radja hierzo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Radja hierzo

Hallo, mijn naam is Radja, ik ben heel groen met wat geel op mijn voorhoofd en rood op mijn 'schouders' en blauw in mijn vleugels.

Er zit wat lichtgroen en rood in mijn staart.

Ik hou van stoeien en zet overal waar het toegestaan in mijn snavel in. ( en daarnaast ook waarin het niet toegestaan is hihihi) *SMACK* en als het voor komt dat ik mijn snavel in iets zet dat niet toegestaan is krijg ik een corrigerende tik...

Verder weet ik niet zeker of ik een mannetje ben maar hoop het wel. Ik heet namelijk Radja en dat betekent koning en niet koningin.

Verder sloop ik graag dingen en van tijd tot tijd ben ik een beetje lief

Oorspronkelijk geplaatst door Radja Bekijk Berichten
    Hallo, mijn naam is Radja, ik ben heel groen met wat geel op mijn voorhoofd en rood op mijn 'schouders' en blauw in mijn vleugels.

Er zit wat lichtgroen en rood in mijn staart.

Ik hou van stoeien en zet overal waar het toegestaan in mijn snavel in. ( en daarnaast ook waarin het niet toegestaan is hihihi) *SMACK* en als het voor komt dat ik mijn snavel in iets zet dat niet toegestaan is krijg ik een corrigerende tik...

Verder weet ik niet zeker of ik een mannetje ben maar hoop het wel. Ik heet namelijk Radja en dat betekent koning en niet koningin.

Verder sloop ik graag dingen en van tijd tot tijd ben ik een beetje lief
    Hallo Radja,

Welkom hier op het forum, fijn ook dat je baasje zich informeert op dit forum.
    Ik hoop dat je baasje veel baat heeft aan de informatie die hier te vinden is, dat alles komt jouw relatie met je baasje en jouw opvoeding uiteindelijk ten goede.

Bijvoorbeeld een tik om jou knaaggedrag te corrigeren is zoiets waar je baasje maar het beste mee op kan houden.
    Is toch vreemd... op het ene ding mag je knagen en dan weer een ander ding niet... hoe kan jij dat nou weten... ja door slaag te krijgen, stom hoor.
    Knagen is gewoon natuurrlijk gedrag van jou, dat moet gewoon...instinctief.

Ik denk dat het veel verstandiger is wanneer je baasje jou niet in de gelegenheid stelt om op dingen te knagen waar je niet op mag knagen. En als je dan toch die gelegenheid krijgt dat dan je baasje die tik verdient, deze had namelijk beter op moeten passen.

Maar baasje kan zich hier informeren, kan hier vragen stellen, kan hier zijn mening kwijt enzovoorts enzovoorts en wij allen hebben maar een doel voor ogen, namelijk dat jullie een heel fijne tijd samen doorbrengen.

Groetjes,
    Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X