Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoi!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi!

Hallo allemaal,

tja, even voorstellen? Helaas in ik mijn papegaai nog niet aan jullie voorstellen want hij is er nog niet. Ik ben nog zoekende, lezende en sparende. Het heeft nageven tijd nodig en in die tussentijd kan ik alle informatie inwinnen die er nodig is om mijn maatje eindelijk te gaan halen.

Mijn voorkeur gaat naar een grijze roodstaart. Wellicht om de redenen die vele hebben, hun grote kans op praten. Daarnaast vind ik ze het einde. De zoektocht naar een goeie kweker/fokker is nog best een uitdaging vind ik. Vaak kan je kleine roodstaartjes kopen en die met pap zelf opvoeden maar ik lees ook weer dat het beter is als ze wat langer bij hun ouders blijven. Eigenlijk wil ik dat wat het beste is voor mijn toekomstige maatje, hier thuis maar ook in zijn start. Lastig vind ik dat.
    Ook de prijzen zijn zo uiteenlopend. Waarom zou dat zijn? Ik heb oa een site bekeken van Dieca, die schijnt goeie gezonde vogels te verkopen maar de bedragen zijn schrikbarend hoog als ik ze vergelijk met andere. Hij verkoopt ze voor 895,- terwijl ik ze ergens anders ook voor 500,- heb gezien. Beide met gezondheidsverklaring en ja, beide ook nog met pap groot te brengen. Tja..

Maar ik heb nog even de tijd om me goed te laten informeren. Heb diverse sites bekeken en me hier aangemeld om nog meer informatie in te winnen. Hier zijn wellicht genoeg mensen metertarief over veel dingen. Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen en ik uiteindelijk mijn maatje aan jullie voor mag stellen.

hartelijke groet!!
    Renate
    Soms gaat het net even anders dan je zou willen..
    Dus een andere sitenaam maar wel dezelfde dame

http://www.christinapriesman.nl

Oeps

Aaaah!! Stomme iPad maakt zijn eigen woorden zie ik achteraf..
    sorry voor de fouten in mijn bovenstaande tekst hoor....
    Hoop dat het een beetje te begrijpen is..

groet!

Comment

Heb ondertussen al heel wat gelezen hier op het forum en zeker wat wijzer geworden in mijn vraagtekens. Fijn dat jullie zo veel informatie delen.
      Thnx

groet,
      Renate

Comment

Hoi Renate

Welkom hier...!
        Veel leesplezier...ik hoop dat je tot een keuze
        kan komen...
        Heb je al een voorkeur? ...succes...
        sigpic

Comment

Hallo Renate,

fijn dat je hier bent om informatie in te winnen, bij mij is het hetzelfde geval geweest een aantal maandjes terug.
          heb nu 2 bonte boertjes en door veel informatie en vragen hier ben ik erg ver gekomen, zeker op waar je op moet letten.
          Prijzen schelen inderdaad bij heel veel kwekers, waarom weet ik niet precies.
          De één doet het zo, de ander weer zo.
          Het is zeker beter de kleine niet te vroeg bij zijn ouders weg te laten gaan, als ik het goed heb is 12 weken zo ongeveer het beste om bij zijn ouders weg te halen.
          als ze een gezondheids verklaring hebben maakt het mij vrij weinig uit bij wie je deze dan haal.
          heel veel mensen hebben verschillende meningen over verschillende kwekes.
          een grote afrader is Dennis, maar zo zijn er vast wel meer waar ze af te raden zijn...
          infomeer in ieder geval goed over de kweker waar de vogel vandaan komt, over hoe hij/zij deze vogels behandeld.
          Meestal zijn hobbykwekers goed te vertouwen, met gezondheidsveklaing etc.
          Daarna zou ik als ik jou was pas kijken naar de prijs en maak dan je keuze welke kweker/vogel de gelukkige wordt.
          gezondheid betekend alles...

Veel plezier verder op deze website en er zijn vast meer mensen die je graag willen helpen bij jou zoektocht!

Gr. Marcel
          Denzo Chica

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X