Hallo, sinds vandaag ben ik eigenaar geworden van een mannelijke grijze roodstaart. Hij fluit en brabbelt momenteel wat en bijt nog in mijn vingers. Hoop dat t snel afgelopen is want t is best wel eng. Ben tot de aanschaf overgegaan omdat ik toch de hele dag thuis ben, heb ik een beetje gezelschap, vooral als Pasha (zo heet hij) zal gaan kletsen. Ik hoop hier veel tips en adviezen te vinden want het is allemaal nieuw voor me. Heel veel groeten van mij (Richard.) en de papegaai Pasha
X
-
Hey....trage reactie..maar ik heet je als eerste
welkom hier...en veel plezier..
Wij hebben ook een grijze man. .Meeco 9 jaar oud..
Meeco was in het begin ook wat bijterig..dit zal zeker
verminderen als ie meer vertrouwen in je krijgt dat
groeit met veel 'love ' en aandacht...
Geniet lekker van deze vogel...ben benieuwd naar een
foto...ik wilde er even 1 bijvoegen maar lukt niet met
mijn mobiel...maar ik sta ook ergens in t smoelenboek..sigpic
-
nieuwe eigenaar
Gefeliciteerd met u grijzen roodstaart.
Ik heb sinds 2 mnd ook een grijzen roodstaart overgenomen zij is 3 jaar oud.
En zij bijt mij ook nog steeds,ik mag ze wel aaien maar meer ook niet.
Ik heb ook nog 4 andere gaaien,en daar moet ze ook aardig aan wennen.
Ik hoop ook dat ze dat bijten afleerd als ze me gaat vertrouwen.
Mag ik vragen hoe oud u gaai is?
Comment
-
mijn grijze is 5 jaar oud, inmiddels praat hij alles al na, vooral als het vrouwtje thuis is. Mijn vrouw ken hem al wel aaien, zelfs zijn nagels liet hij vijlen gister door haar. Je merkt dat zodra zij thuis is hij helemaal de andere kant op draait, echt een vrouwenliefhebber blijkbaar. Bij mij komt ie uit zijn eigen als ik wat zit te snaaien op de bank. Hij zit altijd los op de kooi vandaar. Maar ik heb alle tijd, het komt vanzelf wel goed. Hoop wel dat hij niet zo hard meer fluit binnenkort, want dat kan hij ook als de beste. En ook denk ik dat onze kookplaat aangaat maar dat geluid doet hij inmiddels ook perfect na. (Fotootje volgt nog een keer als hij netjes gaat poseren.) GRoetuh Richard
Comment
-
Hallo sinds 2 weken eigenaar grijze roodstaart
Hallo,
ben sinds 2 weken eigenaar van een baby grijze roodstaart, heb hem gekocht toen was die 10 weken oud en zat nog op 1 pap voeding s,avonds en kreeg vast voer wat die ook at, nu is die inmiddels 12 weken, hoelang moet ik nog met die pap doorgaan ??
groetjes van wilma en mijn gaaitje Pee Wee
Comment
Comment