Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Ik denk dat je meer kans hebt om een goede eigenaar te vinden als je wat meer info geeft.
Leeftijd? 1 jaar
Tam? de gele geeft kusjes, ze laten zich gemakkelijk `vangen`. na een poosje vrij te hebben rondgevlogen gaan ze vanzelf de kooi weer in. de kooi De kooi is 60/40
Getest op ziektes? nee, maar ze zijn erg fit en zien er erg gezond uit
Waar heb je ze vandaan? Ik heb ze gekocht in een winkel
Foto's.. helaas ik heb geen camera, dus geen foto`s het mannetje is geel met een rood befje en rood kopje tot net boven zijn mooie oogjes. Het vrouwtje is groen met blauw,
Ze zijn gewend om een half uurtje per dag rond te fladderen. ze komen dan vaak op mijn schouder zitten en/op mijn hoofd. lopen rond mijn schouders.
Als ze de kooi eerder in moeten dan roep ik piedewiet? Ze geven met dezelfde klanken antwoordt en weten dan dat er vers water/eten is en vliegen ze hun kooi weer in.
`s avonds kruipen ze tegen elkaar aan in hun tentje..
Ik hoop dat ze bij echte liefhebbers terecht zullen komen. ze zijn superlief en schattig.
Comment