Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen - Bella

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen - Bella

Hallo allemaal, al enige tijd volg ik de vele waardevolle berichten op dit forum. Geweldig om deze uitgebreid te lezen.

Daarom tijd om mezelf eens voor te stellen

Ik ben Dennis van Hall woonzaam in De Meern (nabij Utrecht) met mijn vrouw en 2 kids (3 en 5 jaar oud). Wij hebben een labrador dus eigenlijk hebben we het traditionele huisje, boompje en beestje al. Maar na jaren geen papegaaien meer te hebben gehad. In het verleden hebben wij (ik en mijn vrouw) meerdere papegaaien (Amazone, Bonte Boertje, Grijze Roodstaart, Aratinga) gehad maar door de zwangerschap en geboorte van ons 1e kindje moesten wij destijds met veel pijn afscheid nemen van onze papegaaien.

Maar nu is de tijd weer rijp!! Begin maart zijn wij bij Francapapegaaien langs geweest om een kijkje te nemen bij een Edel popje. Dit was het helemaal en het lijkt erop dat ze nu zo goed als zelfstandig is waardoor we haar volgende week zaterdag mogen ophalen. We kunnen niet wachten. Onze kinderen hebben haar tot Bella gedoopt.

Tip, mocht je opzoek zijn naar een papegaai neem dan zeker contact op met Francapapegaaien!!!

Hieronder wat foto's die wij tussendoor hebben ontvangen:

Click image for larger version

Name:	P1010121.jpg
Views:	1
Size:	80,3 KB
ID:	222802Click image for larger version

Name:	P1010131.jpg
Size:	74,2 KB
ID:	222803Click image for larger version

Name:	P1010133.jpg
Size:	52,7 KB
ID:	222804Click image for larger version

Name:	P1010135.jpg
Size:	102,7 KB
ID:	222805

Welkom!
    Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
    Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

Comment

Lief die foto, vanuit dat vest!
      Veel leesplezier hier!

Comment

Mooie edel . Doe Frank volgende week de groeten.

Henk

Comment

Mag ik vragen waarom de papegaaien weg moesten toen uw vrouw zwanger werd?

En mooie edel trouwens, ziet er schattig uit

Comment

Sherina, natuurlijk mag je dat vragen. Toen mijn vrouw zwanger werd hadden wij 3 vogels samen zitten. Dt ging al jaren super goed. Maar de aratinga was de beste vriend van mijn vrouw en door de veranderingen van de zwangerschap werd die van de allerliefste vogel de gevaarlijkste. Daarom besloten te zoeken naar mannetje waarmee ze haar leven kon doorbrengen en gelukt.

Toen eenmaal onze dochter geboren was hadden we nog een grijze roodstaart en amazone. Dit leek in het begin goed te gaan totdat mijn dochtertje ging kruipen en spelen op de grond. De vogels begonnen gericht haar aan te vallen. Hierdoor moesten de vogels steeds vaker in de kooi wat plukken en schreeuwen tot gevolg had. Toen hebben wij besloten dat het beter was om een ander huisje te zoeken. De amazone is bij mijn schoonvader komen te wonen en is helaas 3 weken geleden op 7 jarige leeftijd overleden aan legnood. De grijze roodstaart is elders gaan wonen waar die zeer snel opknapte en weer in de veren zat. Hierdoor wisten we dat we de goede beslissing hadden genomen.

Comment

Welkom en veel plezier met Bella, sneu van het overlijden van de amazone 7 jaar is veel te jong, gelukkig zijn ze allemaal goed terecht gekomen.
              Dat is goed om te lezen, al ben je natuurlijk geen verantwoording aan ons verschuldigd ervaar ik dit toch als heel prettig.

Heel veel succes met de schone Bella

Julia
              Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

hey welkom!

Dat zijn fijne berichten om te lezen.
                veel plezier hier!

Gr. Marcel
                Denzo Chica

Comment

Welkom op het forum! Mooi popje hoor! en frank is idd echt een prima kerel en prima kweker!!!
                  Chester en Samba
                  Yoda en Navy

Comment

Hey welkom !..mooie edel trouwens....
                    sigpic

Comment

Inmiddels is onze geweldige Edelpopje ''Bella'' nu 2 weken bij ons. Wat is ze lief en nog erg rustig. Ze bekijkt alles uitvoering vanuit de kooi en begint er de afgelopen dagen ook af en toe zelfstandig uit te komen. Het spelen met alle speeltjes in de kooi is momenteel haar favoriete bezigheid en wat kan ze boos worden op de speeltjes. Haar Bella kwartiertjes zijn geweldig, dan brabbelt ze eind weg.

Oh wat zijn we als gezin gelukkig met onze aanwinst.

Hieronder nog wat foto's bij ons thuis. Ik zal vanaf heden de foto's gaan plaatsen in het Edelpapegaaien gedeelte.

Click image for larger version

Name:	DSC09736.jpg
Size:	31,2 KB
ID:	212828Click image for larger version

Name:	DSC09809.jpg
Size:	47,2 KB
ID:	212833Click image for larger version

Name:	DSC09743.jpg
Size:	29,2 KB
ID:	212829Click image for larger version

Name:	DSC09758.jpg
Size:	48,8 KB
ID:	212830Click image for larger version

Name:	DSC09802.jpg
Size:	20,1 KB
ID:	212832
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Joris

Welkom Bella. Ik vind je een plaatje!! De hond ook hoor. Veel plezier met ze allen.
                        Groetjes Joris

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                        X