Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanstaande papegaai eigenaar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Maare, ik probeer weer even on topic te komen, want ondanks dat het een nuttige en goede discussie is, heeft de opener van het topic hier weinig aan.

Beste Egwene je hebt helemaal gelijk en zou ook een probleem kunnen zijn waren het niet dat de topic starter Laatste Activiteit 11-04-13 11:33 was op ons forum.

Ik hoor het al: weer de bevestiging dat het een goede keuze van mij is om niet naar dat soort activiteiten te gaan.
    Ik deel of deelde die mening ook altijd maar ja de wetenschap staat niet stil dus het kan zo zijn dat niet meer op gaat waar we zo bang voor zijn/waren.
    Het is schijnbaar alleen erg moeilijk om duidelijk antwoord op een vraag te krijgen,het is/zijn nu van die halve antwoorden die niet aansluiten op de vraag.

Gevolg hier van is wel dat de tegenstanders/ongelovigen blijven vasthouden aan hun standpunt dat het onverantwoord is om dergelijke festiviteiten met een vogel te bezoeken.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Ok, ik was vergeten ernaar te kijken wanneer de starter van het topic het laatste actief was. Niet slim van me.

Ik ben absoluut geen tegenstander van dit soort activiteiten. Ik weet niet of ik die indruk wekte, maar nu dan in ieder geval de duidelijkheid. Ik durf het alleen zelf niet, omdat ik geen duidelijkheid heb of het veilig is of niet en ik (net als iedereen natuurlijk) niet wil dat mijn gaai iets oploopt. Ik neem dan maar liever geen risico en kies ervoor niet deel te nemen aan dat soort activiteiten.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X