Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallotjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallotjes

Hey ik ben Remco 23 jaar
    ik heb een bonte boer bestelt bij vogelhuis Alkmaar
    Ik wil hem echter pas als mijn huis klaar is die pas in september helemaal af is.
    dus dat duurt nog wel even maar wil alvast een een hoop lezen
    ik heb eigenlijk niet zo heel veel ervaring (YouTube ervaring)
    heel veel gelezen en video's geken en denk dat ik wel klaar voor ben
    Ik kweek niet ben het ook niet van plan wil wel een buitenplaats maken zodat hij in de zomer ook mee naar buiten kan

ik heb nog wat vragen maar zal eerst eens zoeken op het forum of ik wat antwoorden kan vinden

ik rijd ook quad dat is mijn naaste hobby en ben gek op vogels

meer weet ik eigenlijk niet meer te vertellen

dus uh bij deze HALLO

Hallo Remco,

Leuk dat je hier bent en goed dat je van te voren al veel informatie aan het verzamelen bent!
    Ik heb hier ook bonte boeren en ik vind ze geweldig! Allemaal zo anders met een eigen karaktertje en vaak enorm grappig. Ook zijn ze heel goed te trainen als je dat wil. Ik geniet dagelijks van ze en dat zal jij vast van jouw toekomstige bb'tje ook gaan doen!!

Heel veel plezier op het forum!

Comment

Dank je wel
      ik wou eerst een grasparkiet toen een valkparkiet
      maar ben uit eindelijk gevallen voor de bonte boer

En ja ik wil hem veel trukjes leren

Comment

Hoi...welkom. .succes met info inwinnen..
        Bonte boer..leuke vogels..
        sigpic

Comment

Hoi...welkom. .succes met info inwinnen..
          Bonte boer..leuke vogels..
          sigpic

Comment

hey RemQ welkom hier!

heb zelf ook 2 BB's en zijn superleuk!
            gekke trucjes, willen graag bij je zitten, het zijn echt mijn maatjes!

Succes met informatie inwinnen en hoop dat het allemaal goed zal verlopen.
            alle vragen zijn welkom, mocht je ook wat ervaringsvraagjes willen... ook goed!

Gr. Marcel
            Denzo Chica

Comment

Welkom succes met je huis. Ik hoop dat je alle vragen beantwoord krijgt door lezen en anders gewoon vragen voorleggen.
              Minni Micky Kimo

Comment

Welkom Remq !
                Leuk te horen dat je in blijde verwachting bent van een boertje ! Het zijn fantastische gaaitjes. Ik heb er zelf ééntje (Robin) die samen met Lola, een geelvoorhoofdamazone mijn kleine gezinnetje maakt.
                Robin is een fantastisch vogeltje ! Ik noem haar ook wel mijn ADHD-meisje... Ze wil overal bij zijn, overal in participeren, van niks bang, heel interaktief, altijd in de mood voor kattekwaad... en ze probeert altijd wel haar willetje door te drijven. Maar tegelijk is ze zo super super lief... een echt knuffelkontje. Ze kan uren bij je op schoot liggen : kopje links, kopje rechts, kinnetje omhoog... om toch maar gekrauwd te worden.
                Het is eigenlijk een mini-papegaai maar met een maxi karakter en attitude !
                Ik zou haar voor geen geld ter wereld meer willen missen !
                Maar dat zal je zelf wel heel snel merken als je je eigen boertje hebt.

Comment

bedankt

bedankt voor de leuke reacties het vervelende in nu alleen nog maar wachten
                  heb er ook veel zin in

als het zover is maak ik wel wat mooie foto,s

gr remco

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X