Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meet my new Aga

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Meet my new Aga

Hoi ik ben Avi en heb nu 2 weken een collie van 9 weken. Hij heet Joey en t is echt een schatje, slaapt bij me, eet uit mn hand. Hij is heel erg aanhankelijk! Ik heb m bij 4animals gekocht in rijswijk! Echt een goed adresje!!

Ik heb wel een vraagje met betrekking tot koken en gebruik van de oven. Ik weet dat de stoffen die vrijkomen tijdens het koken schadelijk zijn voor mijn babytje, en zet m dan ook als ik kook even op de gang en lucht dan meteen me huis goed en wacht dan een kwartiertje en daarna haal ik Joey weer terug naar de kamer. Is dit erg?? Vind t zo zielig om m apart te zetten als ik ga koken maar ik wil em natuurlijk ook niet vergiftigen.

En hij eet ook nog geen groente en fruit? Hoe kan ik m dit aanleren?

Groet, Avi & Joey
    Bijgevoegde Bestanden

Ik zou hem maar laten onderzoeken bij een VA aangezien je hem bij 4 animals gekocht hebt. Verder wat het koken betreft, als je de vogel niet in de keuken hebt staan en een goede afzuigkap hebt is hoe je het nu doet het prima. Wat groente en fruit betreft, gewoon veel aanbieden en hem/haar nieuwsgierig maken. In het begin waren ze hier bang van groente en fruit maar de nieuwsgierigheid was het sterkst en nu eten ze aardbei, banaan, bleekselderij, andijvie en spruitjes. Nog niet heel veel maar het is een begin :-)
    Kiwi & Pip Nappie & Loki
    ~ Rip Pluk ~

Comment

Laten onderzoeken door een VA?? Omdat ik m bij 4 animals heb gekocht?? Waarom?? Naar mijn idee is Joey hartstikke gezond hoor, verzorgd zn verenpak goed en is actief!! Heb je slechte ervaringen met 4animals dan?? Oke ben blij te horen dat ik t op deze manier goed doe!!

Bedankt voor je reactie!!

groet!

Comment

Voordat ik een aankoop doe zoek ik altijd zoveel mogelijk op info via google.
        Niet alleen met dieren maar ik doe het ook met auto`s en verzekeringen eigenlijk met alle belangerijken dingen.
        jij kan in dit geval google gebruiken en hier rechts boven zoek functie.

verder wens ik je veel plezier!!!

Comment

In dit topic staat veel informatie https://www.papegaaienforum.nl/ara-al...4-animals.html verder kun je zoals inderdaad capkin al aangeeft veel vinden via google en de zoekfunctie op deze site. Ik heb zelf geen ervaring met 4animals maar hoop ook dat ik dat nooit zal krijgen.
          Kiwi & Pip Nappie & Loki
          ~ Rip Pluk ~

Comment

jaja

ging 2 dagen geleden pap halen en ze hadden gewoon moeite om mij de pap te verkopen
            omdat de vogel niet bij hun vandaan kwam

en vragen daar wou ze me helemaal geen antwoord opgeven
            kreeg de antwoord bel maar de kweker op ik ga daar niks over zeggen!

Comment

Jeetje mensen wat een berichten allemaal!! Ik hoop dat mijn beestje wel gezond is!!

Comment

En ik neem em morgen meteen mee naar een VA. Dit gaat me nu onnodig geld kosten en ik ga ZEKER weten naar 4animals toe om een verklaring te vragen voor de verschillende reacties die ik lees op internet... En ze hoeven mij niet af te schepen of een grote bek te geven want dan hebben ze aan mij ZEKER een verkeerde

Maar vooralsnog is mijn kleine Joey denk ik gezond...

En ik dacht nog wel dat ik me goed had ingelezen... pfff niet dus...

Comment

Don echt belachelijk dat ze je geen pap wilden verkopen, je betaalt er toch immers voor?? Heb je het uiteindelijk wel mee gekregen dan??

Comment

Nouja goed dat je het nu weet, en hopelijk is je vogeltje helemaal gezond :-) Veel plezier verder nog met je vogeltje en op dit forum.
                    Kiwi & Pip Nappie & Loki
                    ~ Rip Pluk ~

Comment

Bedankt Kiwivogeltje!!

Comment

re

ja dat wel maar ze deden echt raar
                        heel nep aardig

Comment

Als ik er nu over nadenk dan vond ik ook wel inderdaad dat ze nep deden ja. Maar goed ik heb Joey nou eenmaal daar gekocht en ik ben te gehecht aan em nu al!! Ik vermoed wel dat ie gezond is hoor, hij is hartstikke actief en eet en drinkt goed, baddert en verzorgd zn verenpak goed. Hij komt ook goed zn kooi uit en speelt dan op de bank en rondom zijn kooi. Hij kan ook lekker bij mij komen zitten en dan zit ie gewoon onder me dekentje te slapen haha echt zo leuk!! Van speeltjes moet ie nix hebben alleen zn vertrouwde schommel en zn wilgentakken. Heb nu zn nieuwe speeltje maar boven zn kooi gehangen zodat ie er in ieder geval aan kan wennen.
                          Last edited by Joey1987; 21-05-13, 23:06.

Comment

re

natuurlijk zijn niet alle dieren daar ziek anders hadden ze niet meer bestaan natuurlijk

zou ook goed kunnen dat de aga gewoon heel gezond is
                            in iedergeval goed opletten en heel veel plezier! zijn ondeugende beestjes

Comment

Nouja het zit zo met vogels dat ze pas laten zien dat ze ziek zijn als het bijna te laat is, dus je vogel kan nu wel actief zijn goed eten enz, maar toch iets onder de leden hebben. En natuurlijk hoeven niet alle vogels daar ziek te zijn maar die kans bestaat wel.
                              Kiwi & Pip Nappie & Loki
                              ~ Rip Pluk ~

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X