Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen wel zo netjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen wel zo netjes!

hallo ik ben thomas en ik kom uit arnhem.

ik heb (nog) geen papegaai maar heb me aangemeld om hier zo veel mogelijk over te weten te komen zodat ik niet voor verrassingen kom te staan mocht ik overgaan op de aanschaf van een papegaai.
    ik sta nog helemaal open voor het wel/niet aanschaffen, het zal dan gaan om een ara.
    dus ik heb al het een en ander er over gelezen maar hoop hier verder te komen.

bezit nu al:

2 honden, een dobermann en een bordeauxdog
    1 stinkdier
    en een hoop aquarium (roof) vissen zoals zoetwater roggen.

ik hoop dat jullie mij verder willen helpen!
    gr. thomas

Hoi welkom! Wat ik mij afvraag, hoe kom je aan een stinkdier? Verder denk ik dat je veel aan dit forum zult hebben :-)
    Kiwi & Pip Nappie & Loki
    ~ Rip Pluk ~

Comment

Mijn vriendin wilde ze graag hebben als huisdier na het zien van een documantaire.
      dus veel over gelezen en ze is in contact gekomen met stichting stinkdier waar ze veel informatie heeft gekregen en uiteindelijk met een fokker in contact gekomen.
      helaas is dat eerste stinkdiertje vorige week overleden en hebben we de urn zojuist opgehaald bij het dieren crematorium... Ze is veel te vroeg overleden, door nierproblemen, ze is maar 4 jaar oud geworden terwijl ze normaal tussen de 10-15 jaar oud zouden moeten worden.

Comment

Wat apart! Ik wist helemaal niet dat je stinkdieren als huisdier kon/mocht houden. Sproeien ze dan niet vaak? Lijkt me namelijk een heel karwij om dat weg te krijgen. Wel jammer dat het stinkdiertje te vroeg is overleden door nierproblemen, hopelijk had ze toch nog een goed leven gehad, veel sterkte ermee nog!
        Kiwi & Pip Nappie & Loki
        ~ Rip Pluk ~

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X