Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen....

Hoi,

ik ben Esther, sinds kort samenwonend met Blue, onze blauw gele Ara van 5 maanden. Het is onze eerste papegaai, zelfs nooit eerder vogels gehad. (behalve dan kippen en pauwen buiten)
    Omdat we dus nog "beginners" zijn op papegaaien gebied heb ik eerst zo'n beetje alles gelezen wat los of vast zat om een indruk te kunnen krijgen waar we aan zouden beginnen (opvoeding, verzorging etc.) en of het iets is wat bij ons past. De kinderen waren natuurlijk bij het wordt papegaai al om, maar meeste komt op mijn schouders omdat ik thuis werk. En na goed erover te hebben gedacht kwam blue. Na dag 1 was ik al verkocht.

Tijdens mijn zoektocht naar info heb ik trouwens veel aan dit forum gehad, waarvoor dank.
    Last edited by Esther76; 24-02-20, 22:24.

Comment

Wat een enorm mooie vogel! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt! Hopelijk zien we veel berichten, zodat het forum ook wat drukker word

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Esther76 Bekijk Berichten
        Hoi, ik ben Esther, sinds kort samenwonend met Blue, onze blauw gele Ara van 5 maanden.
        Hoi Esther. Wat leuk. Ik wil zelf ook zo'n Ara en heb inmiddels behoorlijk wat kennis vergaard. Maar ik ben nog bezig aan een verbouwing op m'n schip en ik moet nog een goede grote kooi maken, dus het zal wel pas omstreeks juni worden. Maar ik ga jou natuurlijk volgen want van jouw ervaringen kan ik natuurlijk ook weer veel leren.

Het is onze eerste papegaai, zelfs nooit eerder vogels gehad. (behalve dan kippen en pauwen buiten)
        Omdat we dus nog "beginners" zijn op papegaaien gebied heb ik eerst zo'n beetje alles gelezen wat los of vast zat om een indruk te kunnen krijgen waar we aan zouden beginnen (opvoeding, verzorging etc.) en of het iets is wat bij ons past.
        Ja, precies zoals ik het nu aanpak ;-)

Succes en veel plezier met jouw nieuwe huisgenoot.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X