Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal.

Hallo, ik ben Jolanda, leeftijd boven de 50 jaar, zeemansvrouw en trotse verzorgster van 2 grijze roodstaarten, Chico, 24 en Jacob ongeveer 30 jaar jong.
    De reden dat ik me aangemeld heb is dat 1 van de 2 vannacht een ei gelegd heeft en ik nu info aan het zoeken ben hoe nu verder.
    De gaaien zijn nooit gesekst dus ik heb geen idee wie wat is, maar zeker ben ik nu wel dat tenminste 1 van de 2 een popje is.

Verder wonen hier, buiten de zeeman en ik nog 2 huispubers (1 dochter en 1 zoon), 2 gaaien (Jacob & Chico), 1 hond (Bullterrier Luna), 3 katten (EKH, Nelis, Lotje& Nina), 4 cavia's (Juanita& Rosita, Juan& Jose), 2 konijnen (Chanel& Henk-Jan), 3 kippen (Chabootjes Catootje, Carolientje & Rhodes Island Red hen Grote Kip) 1 bak met tropische visjes en 1 indraaiende nanobak voor garnaaltjes. Ohja, in de vijver nog 4 goudvissen.

Joris

Welkom hier op het forum. Ik kan je niet helpen , maar je kunt er hier wel iets over vinden.
    Gezellige beesten boel bij jullie. Leuk hoor. Ik hoop dat iemand je wel kan helpen. groetjes marian en joris

Comment

Welkom
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Welkom . Zo te lezen gezellige boel thuis.

Comment

welkom hier en de hoeveelheid dier ligt behoorlijk hoog. Lijkt me een behoorlijke hoeveelheid verzorging maar ook weer heel gezellig. ik heb zelf alleen maar 2 grijsjes waarvan een pop van 11 en een man van 23. Heb hier m'n handen al vol aan.

je zou ook 2 poppen kunnen hebben, wat heb je met het ei gedaan? toch wel laten liggen he? zeer wrs komt er nog wel eentje en dan zie je een verdikking bij de cloaca. Weet je meteen wie de pop is.

Comment

Bedankt allemaal voor jullie welkom woorden.

Nee, ik heb het ei weg gehaald omdat het kapot/gebarsten was. Ik wilde niet dat die smurrie in de kooi terecht kwam en was ook bang dat het zou bederven en stinken. Ik heb nu gelezen dat ik het had moeten laten liggen en ik wacht dan maar af wat er nog komen gaat en laat dat liggen. 28 dagen had ik begrepen maar is dat vanaf het eerste ei of vanaf het laatste?
            Als het echt problematisch gaat worden open ik er wel een nieuw topic over want dit is toch de voorstelafdeling? Of maakt dat hier niet zoveel uit?

Ik ga me eerst maar eens lekker inlezen, genoeg info hier. Leuk, dat ik dit forum tot nu toe over de kop gezien heb? Snap er niets van. En wat een leuke smileys!!

Comment

Hey welkom op t forum
              sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X