Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FF voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• FF voorstellen

Hallo,

Op het forum is mijn naam cerberus, in werkelijkheid Rob, ik ben 45 jaar oud.

Morgen krijg ik mijn jonge Congo Grijze Roodstaart. Ik heb er heel lang naar uitgekeken en veel twijfels gehad. Jaren over bezig geweest en nu dan eindelijk de knoop doorgehakt.

Op dit forum hoop ik nog veel informatie te kunnen vinden of misschien ook wel anderen van informatie te kunnen voorzien.
    Naast de Papegaai zal ik nog een Kat hebben, een Koivijver en oh ja, twee zoons en een vrouw. De Papegaai heb ik ook van mijn vrouw gekregen.

Nou dat is het wel voor nu.

Groeten
    Rob

Joris

Wat spannend morgen!! Ik hoop dat je veel opsteekt hier en heel veel geluk en liefde van jullie nieuwe papagaai , . Groetjes marian en joris

Comment

Hoi Rob,welkom

Veel plezier met je grijsje!
      Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
      en Magnum

Comment

spannend, en welkom hier

Comment

Hoi rob, veel plezier met je grijsje! Het zijn geweldige papegaaien! Groetjes Zoe

Comment

Hoi Rob,

Welkom hier enne heel herkenbaar hoor het lange twijfelen.
            Zo makkelijk dat ik de knoop doorhakte voor kinderen zo moeilijk was het voor de gaai.
            Te bang dat ik het fout zou doen.

Nou het is genieten vanaf de 1e dag.
            En consequent zijn !!!
            Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Rob van harte welkom hier

Comment

Dank jullie wel.

Nog Tips voor me? Zo'n baby ben ik niet gewend. Wel veel gelezen, maar tips zijn welkom.

Ik wilde eigenlijk morgen ook meteen een kooi kopen, maar eigenlijk lijkt me een Box, wat donker logischer.
                Last edited by Cerberus; 29-07-13, 22:01.

Comment

Hoe oud is hij/zij?

Marie-Louise en Kippie
                  Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Welkom Rob ! Leuk hoor, een baby-grijsje! Ik heb twee grijsjes; één van 7 jaar en één van 16 weken. Ik heb Daisy (de jongste) op mogen halen met ongeveer 12 weken. Ik heb haar wel direct in een kooi gezet (geen speciale baby-box ofzo). Ze had in het begin wat moeite met klimmen, maar dat heeft niet langer dan een paar uur geduurd. 't Zijn slimmerds, hoor! Heel veel plezier en geluk met hem/haar!
                    Groetjes,
                    Suus

Cobus & Daisy

Comment

Welkom Rob, vandaag de grote dag.
                      Ik hoop dat je snel laat weten hoe je grijsje gaat heten en natuurlijk een foto.
                      In ieder geval al vast gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoot.
                      Minni Micky Kimo

Comment

Welkom
                        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Hoi,

Zooooo die is thuis. Drukke dag geweest maar errug leuk We hebben meteen een kooi gekocht en die, na een paar uur werk, in elkaar gekregen.

We hebben gekozen voor de naam Joda. Joda eet goed, ook al een beetje zonnepitten ed. Ik zal zsm foto's plaatsen van onze prachtige Joda.

Comment

leuk hoor ^^ Welkom
                            Denzo Chica

Comment

Joris

Hallo Joda. Wat een lieve naam!! Wat een dag zal dat voor je geweest zijn. Hoop dat je je snel thuis gaat voelen in je nieuwe thuis. Maar je zult wel snel vriendjes worden met je baas en het gezin. Rust eerst maar lekker even uit. Ik ben nieuwsgierig hoe je er uit ziet. Je bent vast een hele knappert. Lieve groetjes Joris.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X