Ik heb me op dit forum ingeschreven omdat ik binnenkort een grijze roodstaart in huis zal hebben... en ja, nog nooit een papegaai gehad dus zou ik graag info inwinnen ed..
Ik zal een papegaaitje hebben van ongeveer 12 weken jong...
Ik kijk er neig naar uit maar heb ook een beetje schrik, gewoon ik wil dit goed doen he... hem goed opvoeden...
Heb al vele boekjes erover gelezen...
Iemand nog wat tips...
Als ik thuis ben mag hij uit de kooi ...
Als ik ga werken erin natuurlijk dus zou hij toch 3 volle dagen per week alleen zitten, ttz, van ongeveer een uur of 7 smorgens en ik ben thuis rond half zes...
ik hoop dat hij ondertussen niet teveel lawaai maakt want ik woon in een appartement... geen kleintje maar toch nog altijd een appartement he..
Moet ik savonds een doek over zijn kooi hangen dat hij weet nu is het slaaptijd enz ?
Wat voor doek is dat ? krijgt hij dan genoeg lucht ?
ik vraag hier maar op he...
alvast bedankt voor wat reacties en velegroetjes, Nancy
Ik zal een papegaaitje hebben van ongeveer 12 weken jong...
Ik kijk er neig naar uit maar heb ook een beetje schrik, gewoon ik wil dit goed doen he... hem goed opvoeden...
Heb al vele boekjes erover gelezen...
Iemand nog wat tips...
Als ik thuis ben mag hij uit de kooi ...
Als ik ga werken erin natuurlijk dus zou hij toch 3 volle dagen per week alleen zitten, ttz, van ongeveer een uur of 7 smorgens en ik ben thuis rond half zes...
ik hoop dat hij ondertussen niet teveel lawaai maakt want ik woon in een appartement... geen kleintje maar toch nog altijd een appartement he..
Moet ik savonds een doek over zijn kooi hangen dat hij weet nu is het slaaptijd enz ?
Wat voor doek is dat ? krijgt hij dan genoeg lucht ?
ik vraag hier maar op he...
alvast bedankt voor wat reacties en velegroetjes, Nancy
Comment