Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal

Wij zijn Marco en Karin en staan op de wachtlijst voor een edelpapegaai.
    De kooi en toebehoren zijn er al, ook al veel gelezen.
    Nu nog geduld hebben...........

Oorspronkelijk geplaatst door Karin Bekijk Berichten
    Wij zijn Marco en Karin en staan op de wachtlijst voor een edelpapegaai.
    De kooi en toebehoren zijn er al, ook al veel gelezen.
    Nu nog geduld hebben...........
    Hallo Karin en Marco,

Wat leuk dat jullie keuze gevallen is op een Edelpapegaai.
    Het zijn werkelijk heel mooie papegaaien die ontzettend tam kunnen worden.
    Ook praten willen ze best goed leren.
    Zal wel een spannende tijd worden... dat afwachten totdat de vogel er is.
    Goed ook dat jullie je goed ingelezen hebben...
    Mochten er toch nog vragen komen kan je ze altijd hier op het forum plaatsen. Liefst ook hier op het forum dat specifiek over edelpap-egaaien gaat.

Natuurlijk is het zeker interessant om op de andere (hier aangesloten fora) te kijken want heel veel vragen en antwoorden die daar gesteld en gegeven zijn kan zonder meer ook de edelpapegaai betreffen.

Veel plezier en succes gewenst....

Frans
    Last edited by fkbmac; 07-04-08, 07:57.
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Bedankt

Bedankt voor het welkom heten.
      Ik zit ook op het forum van de kweekster waar wij de edelpapegaai van krijgen (nou ja krijgen..)
      Veel vragen heb ik nog niet dat zal pas komen als de huisgenoot er is.
      Het lezen en alles voorbereiden is wel erg leuk. Hoort bij de voorpret.
      Als de huisgenoot er is dan wil ik er veel mee gaan ondernemen. Ook bijvoorbeeld meenemen naar vrienden als die dat tenminste goed vinden.
      En veel aan de edel leren. Ik heb begrepen dat ze kleuren kunnen onderscheiden, kunnen leren tellen, praten en noem maar op.
      We zullen ons niet vervelen

Comment

hallo karin,

van harte welkom op het forum, en ik wens je veel succes en plezier met je edeltje
        groetjes
        tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

hoi allemaal, onze edel is nu geboren en nu ongeveer 2 weken oud.
          We weten nog niet of het een pop of man is. We hebben ook geen voorkeur.
          Nu nog ongeveer 10 weken geduld hebben totdat onze nieuwe huisgenoot er is.
          Over een aantal weken kunnen we wel komen kijken. Joepie!!!!!!!!!!!

Comment

hoi allemaal, onze edel is nu geboren en nu ongeveer 2 weken oud.
            We weten nog niet of het een pop of man is. We hebben ook geen voorkeur.
            Nu nog ongeveer 10 weken geduld hebben totdat onze nieuwe huisgenoot er is.
            Over een aantal weken kunnen we wel komen kijken. Joepie!!!!!!!!!!!

Hallo Karin,
            Spannend hoor, de komende weken zullen best wel zwaar voor je worden, je zit natuurlijk te popelen.
            Ik weet niet of je regelmtig bij de jonge edel gaat kijken, indien ja dan is hem misschien leuk om daar foto's van te maken.
            Dan wederom is het weer leukk als je die foto's hier op de site plaatst. Komt er echt een leuke serie te staan van jongs af aant ot zelfstandige en volwassen vogel.

Voorlopig veel sterkte toegewenst met het wachten.
            Groet, Frans
            fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Het is een feit, Kimara woont sinds 2 augustus bij ons. Ze is op 30 april van dit jaar uit haar ei gekropen.

Kimara is een edelpop, weegt 356 gram en is een lekkere kletskous. Wel op haar manier dan want wat ze zegt dat versta ik niet. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
              Haar favoriete fruit is banaan. Daar mag je haar rustig wakker voor maken. En dan eet ze als eerste van mijn stuk banaan, want wat in haar bakje ligt dat krijgt ze toch wel. Als vervolg aan lekker fruit is de keus tussen kiwi en rozenbottel wel lastig......
              Verder vind ze een hapje havermout of brinta ook erg lekker, daar kun je lekker mee kledderen.
              Favoriete groente is tomaat, paprika en rode peper. En een spruitje is ook wel lekker.
              Trosgierst, rozijn en een nootje zijn lekkere snacks die je soms uit speelgoed in je kooi moet peuteren.

Badderen (met warm water) is ook lekker. En een tuigje om om naar buiten te gaan is ook leuk.

Het gaat dus erg goed en ik zie haar sinds deze week ongeveer met de dag nieuwsgieriger worden, leuk hoor!

Comment

Het is een feit, Kimara woont sinds 2 augustus bij ons. Ze is op 30 april van dit jaar uit haar ei gekropen.

Kimara is een edelpop, weegt 356 gram en is een lekkere kletskous. Wel op haar manier dan want wat ze zegt dat versta ik niet. Dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
                Haar favoriete fruit is banaan. Daar mag je haar rustig wakker voor maken. En dan eet ze als eerste van mijn stuk banaan, want wat in haar bakje ligt dat krijgt ze toch wel. Als vervolg aan lekker fruit is de keus tussen kiwi en rozenbottel wel lastig......
                Verder vind ze een hapje havermout of brinta ook erg lekker, daar kun je lekker mee kledderen.
                Favoriete groente is tomaat, paprika en rode peper. En een spruitje is ook wel lekker.
                Trosgierst, rozijn en een nootje zijn lekkere snacks die je soms uit speelgoed in je kooi moet peuteren.

Badderen (met warm water) is ook lekker. En een tuigje om om naar buiten te gaan is ook leuk.

Het gaat dus erg goed en ik zie haar sinds deze week ongeveer met de dag nieuwsgieriger worden, leuk hoor!

Leuk om te lezen dat het zo goed tussen jullie gaat
                Maar ben zelf heeeeeeel erg nieuwsgierig geworden naar foto's van Kimara
                Van het ei tot nu lijkt me super om te zien
                Dus brutale vraag van mij hahahha ....... wil je mischien een paar foto's plaatsen dan kunnen wij mee genieten hahaha

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X