Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo Allemaal! :D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo Allemaal! :D

Goedemorgen!

Ik kom me even voorstellen!
    Ik ben Nicole ofwel Feathers , samen met mijn 2 kinderen, vriend, 3 honden en wat vissen wonen wij in Gelderland.
    Ik heb me hier aangemeld omdat wij een papegaai willen aanschaffen.
    Dit voornamelijk voor mijn autistische zoon, die dol is op dieren.
    Mijn schoonouders hebben een papegaai en vanaf dag 1 was mijn zoon helemaal gek op dat beessie.
    Voor we zo'n grote beslissing nemen wil ik me eerst goed inlezen en zoveel mogelijk informatie hebben, vandaar mijn aanmelding.

Willen jullie meer weten, vraag gerust

Hoi nicole,
    Welkom hier.
    Mijn zoontje is ook autistisch en krijgt binnenkort zijn eigen meyer papegaai.
    Hij is dan ook 12.
    Mijn zoontje is ook wezenloos van dieren en heeft met zijn hamster bewezen dat hij de verantwoording aan kan.
    Maar zoals je zelf weet kunnen dit soort kinderen dit vaak heel goed.
    Ik weet niet hoe heftig hij autistisch is, maar ik heb met de mijne goed de voor en nadelen besproken van een eigen dier.
    Misschien is dat wel iets om te doen, want hij moet dan goed beseffen dat het zijn dier is...qua eten, verzorging en verschoning...ik heb gezegd dat ik alleen stofzuig om en onder de kooi. Ik weet natuurlijk niet hoe oud jouw zoontje is.

Verder is er altijd de kans dat de papegaai een ander lid van de familie als favoriet uitkiest...vandaar dat wij ons ook niet mogen bemoeien met zijn vogel.

Ik weet niet waar je woont maar neem eens contact op met dirkjan van hareco.nl die kan je heel goed helpen met het maken van een keuze. Hij zit in sliedrecht.

Verder geef ik je als tip een zelfstandig etende papegaai te halen en niet zomaar een papegaai van marktplaats.

Heel veel succes met je zoektocht en keuze

Marie-Louise en Kippie
    Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Welkom
      Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
      en Magnum

Comment

Welkom, al een idee wat voor papegaai jullie naar zoeken?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Welkom
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X