Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal!

Graag wil ik jullie voorstellen aan Kobus, een pyrrhura cinnamon en Epke de grasparkiet. Epke is een jaar oud en Kobus 13 weken. Het is heel spannend en leuk om te zien hoe leuk zij elkaar vinden en hoe Kobus iedere dag weer nieuwe dingen aan het leren is. Ik heb ook nog wel vragen, zijn hier ervaren pyrrhura liefhebbers?
    Groetjes!

welkom
    natuurlijk zijn hier ervaren pyrrhura liefhebbers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
      welkom
      natuurlijk zijn hier ervaren pyrrhura liefhebbers
      Dat had ik ook wel verwacht. Leuk dat je een reactie geeft. Ik benwel heel benieuwd naar verhalen van jou en anderen over de eerste periode met de pyrrhura en zijn/haar ontwikkeling. Ik ben een grasparkietje gewend en daarvan weet ik hoe hij doet al hij lekker in zijn vel zit. Van de pyrrhura kan ik dat soms moeilijk inschatten. Als hij bij ons zit gaat hij lekker tegen ons aan liggen en 'knarsetanden', verder klimt hij heel wat in zijn kooi, maar doet niet heel veel met speeltjes, behalve wat knabbelen aan touwtjes. Vandaag heeft hij de appel leren kennen, voor het eerst een heel stuk opgegeten. Het is een lief beestje die niet meer bijt en een echte knuffelkont. Maar...hoe kan je zien waneer hij het wel/niet naar zijn zin heeft? Hij maakt veel geluidjes, klinkt van eendkwaak tot ekstergeluid, maar we moeten nog veel meer leren kennen wat alles bij hem betekent ;-)

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X