Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hallo andere papegaaienliefhebbers, ik had al op verschillende andere gereageerd maar ik zal ons eens even voorstellen;
    Wij zijn Cees en Anja en hebben sinds 3 weken een grijze roodstaart (Krookie).
    Hij is morgen 9 weken en we voeren hem nog 2 keer pap met een spuitje, verder eet 'ie fruit en pellets. Hij zit samen met een grasparkiet in een kooi en dit gaat erg leuk samen. Hij is veel uit de kooi en zit dan graag bij één van ons. Morgen krijgen we een nieuwe kooi waarvan het dak open kan. Tot nu toe is het helemaal wat we ervan verwachten, hij zit sinds enkele dagen ook niet meer op de grond maar steeds vaker op zijn stok.
    Wij hadden al veel info van dit forum afgehaald en er zullen zeker nog wel meer vragen komen waar we antwoord op zoeken en dan is zo'n forum wel erg handig.

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

Ons grijsje komt pas over enkele weken, tot die tijd moet ik het met videomateriaal zien te stellen.
    Ook ik heb op deze site al heel veel info gehaald en vooral ook op koppiekrauw.com
    Beide sites zijn helemaal geweldig.

Geniet ervan, en leuk te lezen hoe het ermee gaat. Hoe de kleine grijze zich ontwikkeld.

Groetjes Hilde.

Comment

Cees vind dat we de rest van ons huishouden ook even moeten melden dus bij deze; Bij Krookie in de kooi zit een grasparkiet, hij heet Stien (dacht eerst dat het een vrouwtje was), rondom zijn kooi lopen twee katten Bo en dochter Co.
      En er loopt ook nog een Berner Sennen hond; Donnie genaamd.
      Verder hebben wij sinds 13 november een dochtertje; Franka.
      En uit een eerder huwelijk heb ik 5 zonen; Johan, Zeger, Thom, Niek en Rick en één dochter Vera.
      Alle kinderen zijn helemaal weg van de papegaai.
      De zes oudste kinderen wonen bij hun vader en zijn zo veel mogelijk bij ons.
      Nou het is dus een gezellige drukke boel bij ons.
      Groeten van Anja

Comment

Hallo Anja en Cees,

Van harte welkom op dit forum.
        Ik zie dat je al aardig de weg weet en redelijk om kan gaan met de mogelijkheden.
        Gezellig hoor, we zijn allemaal geïnteresseerd in jullie verhalen en belevenissen.
        En natuurlijk, op het forum kan je heel veel informatie vinden, of er worden wel wegen aangegeven waar je betreffende informatie kan vinden.
        Heb je vragen, kom je ergens niet uit, heb je twijfels, wil je wat vertellen, heb je ideeën die je wilt toetsen... noem maar op... we horen het graag en er zal altijd wel iemand zijn die erop reageert.

Nu je jezelf, je vogels, alle huisdieren en je hele gezin voorgesteld hebt kan ik me voorstellen dat het een gezellige boel is bij jullie in Ter Aar.

Ik wens jullie heel veel plezier en succes met alles, speciaal natuurlijk met de kromsnavels en uiteraard ook met dit forum en aangesloten chat.

Groet,
        Frans, namens het hele moderatorteam.
        fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X