Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo
    ik ben Suzanna en sinds een week de trotse eigenaresse van een 6 weken jonge Halsbandparkiet Ollie.
    Ollie wordt nu nog 3 keer per dag met nutribird en eivoer met de hand grootgebracht. Ik weet dat er veel mensen op tegen zijn maar het was dit of een hongersdood, dan kies ik voor dit.
    We hebben er wel ervaring mee alleen dan met afgestoten of overleden moeders van gras en valkparkieten.
    Een halsband os dus een hele uitdaging maar het eten gaat supergoed. Ik heb twee knuffels bij hem in de kooi gezet en al wat losse speeltjes gekocht ook al speelt hij/zij er nog niet mee, ik dacht dan kan er in ieder geval aan gewent worden.
    Ik ben dus eigenlijk een volledige newby wat betreft de grote kromsnavels en wil alles weten wat er te weten is maar wordt al heel gauw afgerekend op dat het een handopfokjong gaat worden. Dus niet lullig bedoeld maar als dat ook hier zo gaat zal ik mijn account zsm verwijderen. Ik doe dit niet met zin ik help een vogel aan een tweede kans.
    voor degenen die me wel willen helpen, zoals ik al zei ik weet behalve het handopfok gedeelte niks van kromsnavels of papegaaiachtige vogels. Het is wel mijn bedoeling om hem/haar ook daadwerkelijk tam te maken als dit door de vogel toegelaten wordt, anders maken we een mooie volière achter en zal hij/zij daar een heerlijk leven gaan krijgen.
    ik zou zeggen brand maar los, alle tips zijn welkom.
    groetjes Suzanna en Ollie

Hallo en welkom Suzanna

Als het om handopfok gaat moet je van mij niet bang zijn, ik ben nl. een voorstander van handopfok (ook één van de weinigen op dit forum).
    Een goede site met tips is koppiekrauw.com
    Daar heb ik zelf ook veel kennis opgedaan.

En natuurlijk staan hier op het forum ook veel tips.
    Zo erg wat er in Parijs gebeurt is, en dat omdat een paar personen niet akkoord waren met de meningen van anderen
    -Je suis Charlie-

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X