Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik heb mijn pietie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ik heb mijn pietie

jep hij is geariveerd we zijn hem om half 1 gaan halen en nu 2 uur later is hij al aan het fluiten en brabbelen en door de kooi aan het wandelen echt leuk. ik ben erg blij met hem hij heeft een hoop speelgoed in de kooi en daar is hij nu flink aan het rammelen ik heb net de appelboom gesnoeid om een tak voor hem af te zagen en daat knabbelt hij ook flink aan. hij heet rico maar ik denk dat ik de naam verander want mijn hond heet vico en dat lijkt erg op elkaar. ik vind peter of bert wel leuk maar ik heb al gauw een foto gemaakt hier is onze nieuwe aanwinst

Hé Ankie, gefeliciteerd, leuk beest, wat toevallig dat die namen zo op elkaar lijken. Heel veel plezier met Rico (peter of bert)

Anja en Krookie

Comment

Ankie, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot.
      Wat gezellig, dat gefluit en gebrabbel in huis. Zei ik een beetje jaloers want wij moeten nog ongeveer 2 weken geduld hebben.
      Heel veel fun met elkaar. Enne, mooie foto, hij ziet er liefjes uit.

Hilde.

Comment

Gefeliciteerd, een prachtige vogel en een heel mooie kooi
        Succes met jullie grijsje

Groet, Frans
        fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

dank jullie hij zit nu lekker te kwebbelen na een hele rustige nacht. ik werd wakker van zijn gefluit dat klinkt wel gezellig. en frans ik verheug me op 1 mei want dat lijkt me erg leerzaam groetjes ankie

Comment

heb nog even een foto van zijn hele kooi gemaakt

Comment

Hé Ankie, mooie kooi zeg en zo te zien verveeld 'ie zich niet, ik heb gisteren de barcelona kooi binnen gekregen die is bijna hetzelfde alleen de bovenkant is anders.
              Veel plezier met 'm.
              Weet je al hoe 'ie nu gaat heten?

Comment

nee maar hij spreekt rico zo leuk uit of zou het toch te verwarrend zijn, ik moet nogal veel mopperen op onze hond vico

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X