Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rio, onze edelpapegaai

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rio, onze edelpapegaai

Hey hallo

Rio is een mannelijke edel van 16 weken.
    Hij is nu twee weken bij ons en moet nog veeeel leren maar we krijgen veel hulp van dieca.
    Voor mij is dit mijn eerste papegaai, ik heb al grasparkieten en 1 valkparkiet gehad.
    Mijn vriend had een grijze roodstaart.
    Via deze weg hoop ik info te kunnen krijgen en mensen te leren kennen met andere edels.
    We zullen eens ip ontdekking gaan in dit forum.

Groetjes kelly
    Bijgevoegde Bestanden

Heel veel plezier van jullie mooie edelman.

Zelf hebben we een pop van 5 jaar en krijgen binnenkort een jonge edelman erbij van Lorre en Co.

Als je vragen hebt, gewoon stellen.. edel zijn machtig mooie vogels. En als ze goed opgevoed zijn, heel erg prettig om bij je te hebben.

Comment

Ja nu zitten we in een fase waar hij aant testen is hoever hij kan gaan
      hij bijt elke keer zachtjes als je hem wel pakken dus daar moeten we nu ff hard op trainen
      hij is al wel twee dagen een vol uur op zijn. Java tak blijven zitten maar dan springt hij eraf
      hij begint trouwens al een bijna duidelijke hallo te zegge snel denk ik want voor 16 weken te zijn
      ik hoop dat hij het snel door heeft dat hij niet mag bijten zodat we er echt van kunnen beginnen genieten
      grtjs kelly

Comment

Dat bijten met pakken.. is dat om houvast te krijgen?
        Diva doet dat hier ook altijd wel.. dan pakt ze eerst je vinger voor houvast en dan stapt ze op.
        Weliswaar zachtjes.. ik zeg ook altijd: Zachtjes Diva... goed zo.
        En dat kent ze al vanaf kweker; die riep dat ook altijd tegen haar als ze haar snavel gebruikte.

Diva blijft op de boom.. als ze ergens van schrikt gaat ze ervan af natuurlijk.. maar dan zetten we haar netjes terug.
        Wij bepalen tenslotte waar ze mag zijn.

Comment

Neen het bijten is echt bewust en soms al wat gemener dan de andere keer
          je ziet hem echt kijken en dan pikken
          soms houdt hij ook vast maar das ni erg
          vandaag is hij al braver geweest maar 1keer gebeten toen ik hem vanmorgen uit kot wou nemen om te douchen in de strafbox gezet en heeft niks meer gedaan voor heel de dag
          mocht als beloning even mee nr buiten en vond hij geweldig

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X