Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw gezicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw gezicht

Hoi hoii,

Ik ben Petra (Peet) ben 27 jaar jong en bijna afgestudeerd diergedragsdeskundige.
    Na meer dan een jaar hier op het forum mee gelezen te hebben dacht ik, ik zal mezelf eens voorstellen.
    Ik heb nog geen papegaai maar hoop daar snel verandering in te kunnen brengen. Ik zou het liefst willen beginnen met een grijze roodstaart maar dat is voorlopig nog toekomstmuziek. Mag dan wel bijna klaar zijn met mijn opleiding maar dat betekend nog niet dat ik alles weet Aangezien er de laatste tijd steeds meer vragen in me naar boven komen leek het me een slim plan ze hier maar eens te gaan stellen.

Groetjes Peet

Welkom Petra,

Mag dan wel bijna klaar zijn met mijn opleiding maar dat betekend nog niet dat ik alles weet

In de vogelliefhebberij is het zo dat je nooit uitgeleerd raakt en alles weten zal ook naar mijn idee net zo min gaan.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Peet

welkom hier. Waar doe je deze opleiding ?

gr

henk

Comment

Dijkkamp daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!

Henkdraaijer bij helicon velp met veel tinley lessen erbij, leuke opleiding hoewel het voor mij uitgebreider had gemogen.

Comment

Hoi Peet

Welkom en veel plezier hier
          Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
          Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X