Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dit is ons nieuwe huis vriendje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dit is ons nieuwe huis vriendje

Hallo allemaal.
    Ik en mijn vriendin hebben samen een hele mooie vogel overgenomen van iemand die hem nog geen jaar had en ook buiten in een voliere.. alleen wij zijn er nog steeds niet helemaal precies uit wat hij is ik hoopte dat iemand van jullie mij er meer over kan vertellen . En is het nog mogelijk om hem tam te krijgen denken jullie omdat hij niet echt direct contact met mensen gewend is ik ga een foto proberen te plaatsen alvast bedankt!! Mvg mark
    Bijgevoegde Bestanden

Dat is een Nandayparkiet.
    Het zijn hele leuke en speelse vogels, maar hebben een heel luid stemgeluid.

Tuurlijk kan je hem nog tam maken, je gaat enkel wat geduld nodig hebben, maar dat heb je altijd nodig bij vogels.

Ik kan je niet veel vertellen over tam maken, maar ik ken wel een site waar dat allemaal duidelijk uitgelegd staat: koppiekrauw.com

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
    Zo erg wat er in Parijs gebeurt is, en dat omdat een paar personen niet akkoord waren met de meningen van anderen
    -Je suis Charlie-

Comment

Oke bedankt nu kunnen we weer een stapje verder komen ik vond het een erg leuke vogel maar wil heel zeker weten of hij ook geschikt is voor in huis maar lees overal dat ze heel luidruchtig zijn idd ik hoop op een goes verloop met hem hij krijgt vandaag een erg ruime papagaaien kooi en een hoop speeltjes er in voor hem om lekker te slopen en hem zoet te houden..

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X