Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hallo, ik ben Bea en mijn man heet Leo,samen zijn wij dol op dieren in het bijzonder vogels. Wij zijn begonnen met parkieten,maar dat vonden de buren niet zo leuk want 50 parkietjes hoor je dan ook wel. Over gestapt op tropische vogels maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan,dus nu in de volière vliegen er valkparkieten,turqoisines en catharinaparkieten. In de huiskamer hebben we sinds deze zomer een grijze roodstaart papegaai waar we heel blij mee zijn,het is waarschijnlijk een man en trekt naar mijn man. Om wat meer van deze soort te weten te komen zijn we nu bij dit forum geacepteerd waar we blij mee zijn.

Hey welkom op t forum
    sigpic

Comment

welkom Bea en Leo.
      Al heel wat vogels gehad en nog hebben, dus hier heb je al heel veel ervaring bij opgedaan. Een grijze is gewoon wat groter en zal zeer waarschijnlijk ook veel langer leven en bij jullie zijn.

een grijze roodstaart is wel een wat lastige vogel kwa gedrag, ze kunnen heel erg argwanend en aftastend zijn. Je kunt ze lezen, maar daar gaat veel observatie tijd in zitten.
      Heb je de diverse site al gevonden met deskundige informatie? oa koppie krauw en de diverse stichtingen geven ook veel informatie op hun website en ook nog cursussen. Bonny Talsma heeft een kort boekje geschreven wat ik persoonlijk veel aan heb gehad: gek van je vogel, heet het .

Hoe oud is jullie grijsje en hoe heet ie? Hoe leeft ie in of buiten de kooi, boom? buiten? ja ik ben nieuwsgierig en belangstellend.
      Groetjes Ria

Comment

Welkom
        Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
        en Magnum

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X