Ik wil toch wel even zeggen dat ik hier morgen zeer zeker op terug komt ik begrijp waarom karin zich zo druk maakt zij is namelijk vrienden van de mensen van de vogelopvang.
X
-
Als je je ara niet kwijt wilde raken dan had je hem in de eerste plaats niet moeten weg doen. Hoe jammer jij het ook vindt je ara zit nu ergens anders. De nieuwe eigenaars treffen hoe dan ook geen schuld en zijn duidelijk niet bereid om je ara terug te geven(aangezien ze je geblokt hebben op Facebook). Moest ik de nieuwe eigenaar zijn dan zou ik hem ook niet terug geven.
-
Hallo
ik hoop niet dat het gedoe opnieuw gaat beginnen. Je vorige topic is gesloten omdat wij geen hoor en wederhoor met de vorige eigenaar / vogelopvang kunnen toepassen. Zoals ik lees heeft de huidige eigenaar je op Facebook geblokt. Hij heeft kennelijk de ara vanaf 2012 in bezit en als die er aan gehecht is zal die hem echt niet meer teruggeven. Dus hoe vervelend ook, leg je er bij neer. Je beschuldigd nu weer een lid dat zij niet het ware verhaal verteld omdat ze bevriend is met de vogelopvang .
Mochten er toch weer berichten geplaatst worden die leden in diskrediet brengen dan krijg je van het mod team een definitieve ban. Je vorige topic is al gesloten. Houdt hier rekening mee en blijft respectvol reageren. Als er iets is gebeurt wat illegaal is dan moet je bij de politie zijn en niet bij dit forum. Wij hebben ook geen zin hier te gaan zitten rechercheren en dat leden lastig geworden via de andere media .
Met vriendelijk groet,
Henk Draaijer
Comment
-
ara
Nee sorry ik ben er klaar mee ik heb mijn verhaal net gedaan bij het forum beheer het is nooit mijn bedoeling geweest zo,n ophef te maken dat doen andere mensen die niet weten wat er aan de hand is wij namelijk wel en dat zijn dan ook nog mensen die ons helemaal niet kennen.Toch wil ik even iets recht zetten de familie die bobby nu heeft treft geen enkele schuld aan dit maar zij hebben bobby pas sinds begin september 2014 want eind augustus is 2014 niko nog op dit forum geweest met de melding ik spaar voor een ara en daarna is hij niet meer op dit forum geweest dus zij hebben mijn ara pas 5of6 maandjes maar nogmaals sorry ik zal ook niet meer terug keren op dit forum ik heb het beheer ook gevraagd mijn berichten te verwijderen VG.
Comment
-
Sorry
Lieve mensen ik wil u even laten weten dat ik aan allebij de partijen mijn excusses heeft aangeboden via de mail ik hoop dan ook dat ze even willen reageren ik ben inderdaad te ver gegaan maar ik was zo boos.Ik heb de proceduren ook stop laten zetten omdat ik het toch liever zelf wilt gaan oplossen met deze mensen.Als nou de vogelopvang onze gegevens had bewaard was bobby vorig jaar al bij ons terug gekomen want ze wisten dat ik bobby zijn papieren had gehouden en was dit allemaal niet gebeurd.En zoals die mevr karin zegt dat ik niet voor mijn beesten kan of wil zorgen mevr weet niet wie ik ben en dat geld ook andersom ik heb alles voor mijn dieren over en geloof me ik heb er genoeg om me heen lopen.Dus bij deze voor de mensen die niet hun oordeel klaar hadden bedankt.
Comment
-
anabel
Sorry
Lieve mensen ik wil u even laten weten dat ik aan allebij de partijen mijn excusses heeft aangeboden via de mail ik hoop dan ook dat ze even willen reageren ik ben inderdaad te ver gegaan maar ik was zo boos.
Boos zijn is vaak ook slechte raadgever vandaar dat ik meestal ook even wacht met reageren indien dit mogelijk is en de emoties verdwenen zijn.ik weet niet alles maar doe mijn best
Comment
-
Bericht
Hallo ik wil u even het laatste nieuws vertellen ik heb de mensen van de opvang meerdere mailtjes gestuurd met mijn excuses maar er woord niet op gereageerd meschien denkt u begrijpelijk maar ik was enorm boos en heb mij er ook over heen weten te zetten.Ik heb ook gezecht dat ik geen vergoeding van de opvang wilt hebben maar dat het beter is als we er samen uit kunnen komen om een oplossing te zoeken.Dat schijnen ze niet te willen dus moet ik mijn proceduren voort gaan zetten ik heb me laten informeren dat de vogelopvang misleidende advertenties plaatsten voor de opvang ik typ even een stukje over(Alle papegaaien blijven hier dan ook de rest van hun leven,tenzij met de vorige eigenaar is overeengekomen dat hun papegaai herplaatst mag worden)wij hebben nooit toestemming gegeven om onze bobby te herplaatsen ik ga dus ook de papieren die ik heb van mijn ara overhandige aan mijn advocaat aangezien de vogelopvang niet samen met mij naar een oplossing wilt zoeken houd het voor mij hier op.Ook heb ik mijn excuses naar niko en zijn ouders gemaakt.
Comment
-
Oké we horen tzt wel wat de advocaat heeft bereikt. Wel een tip en doe er mee wat je wil. Als een zaak ondere de advocaat is , is het verstandig zo weinig mogelijk uitlatingen te doen. Ik hoop dat je een pro deo advocaat hebt anders kunnen de kosten zowieso aardig oplopen. Zowieso ben je voor de procedure bij de rechter afhankelijk van de woonplaats en zaak tussen 500-1000 euro kwijt. Wordt je in gelijk gesteld dan kun je hebberig eisen. Tip kijk op sites als juridisch advies en er zijn ook een aantal gratis juridische sites of je uberhaupt kans maakt. Ik ken een zaak waar de rechter de kaketoe bij de eigenaar liet zitten omdat die hem al vier jaar had en o gehecht was aan deze mensen dat hij uit dierenwelzijn daar heeft laten zitten . De vorige eigenaar had hem maar een half jaar gehad. Wel werd de tegenpartij veroordeeld tot de proceskosten en een vergoeding van 500 euro voor de oude eigenaar . Het betrof een goffini kaketoe.
Dus mijn tip zoek het goed uit en laat ons het over enkele weken duren. Kort geding aanvragen duurt ongeveer 2 weken , uitspraak 4 weken.
Henk
Comment
-
Jammer dat ze haar woorden niet nakomt en het via een advocaat heeft gedaan maar in plaats daarvan de nieuwe eigenaars alsook de mensen die ruim twee jaar voor de vogel hebben gezorgd is gaan bedreigen. Er is nu aangifte gedaan bij de politie voor bedreiging, smaad en laster. Alle uitlatingen via forums, mails en andere sociale media zijn doorgegeven.
Comment
-
-
ara
Hoi karin weet je wat ik nou zo jammer vind dat jij genoeg heb om maar 1 kant van het verhaal aan te horen,want mijn verhaal weet jij niet.Gelukkig zijn er meer mensen met mij begaan en hebben mij intresante mailtjes gestuurd waar ik heel veel aan heb.Dus ik zeg laat maar komen,tenzij je zo eerlijk bent en mijn verhaal wilt weten maar dat zal wel niet komt altijd maar van 1 kant.VG
Comment
Comment