Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen + advies gevraagd!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen + advies gevraagd!

Hallo, mijn naam is Mark en ik heb Rico, een bonte boer van 3 jaartjes jong. Rico is een lief vogeltje die af en toe wel wat wild en onbehouwen is

Binnenkort komt mijn vriendin bij me wonen en neemt haar twee katten mee.. in eerste instantie dachten we dat dit niet zou gaan maar dit viel dus echt reuze mee; Rico laat duidelijk zien wie de baas is en de katten accepteren dit

Natuurlijk houden we de katten en Rico apart als wij er niet zijn. Omdat wij allebei een vaste baan hebben(werken allebei onregelmatig dus er is altijd wel iemand thuis), hebben we naar lang overwegen, besloten om er een tweede papegaai erbij te nemen. We zijn nu ons al enige tijd aan het oriƫnteren op wat voor vogel er het beste bij zou passen en het lijkt ons leuk er een zonparkiet bij te nemen.

Natuurlijk zijn dit ideeen en vandaar ook dit bericht naar iedereen die reageren wilt. Hebben jullie ervaring met verschillende vogelsoorten in een huiskamer? En in hoeverre zou het uitmaken als we een vrouwtjes vogel erbij nemen, komt het broedse gedrag dan ook naar boven?

Graag hoor ik jullie reactie!

MVG,
    Mark

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X