ik heb drie koppels grijze roodstaarten en 1 enkele waarvan ik het geslacht nog niet weet maar ik denk een mannetje.ook heb ik nog een koppel blauwgele ara's zitten.
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arietara Bekijk Berichtenik heb drie koppels grijze roodstaarten en 1 enkele waarvan ik het geslacht nog niet weet maar ik denk een mannetje.ook heb ik nog een koppel blauwgele ara's zitten.
Hallo Hans,
Ik heet je van harte welkom en hoop dat je veel plezier zult hebben hier op dit forum.
Je hebt aardig wat vogels en ben me zeker benieuwd of je ook al broedresultaten gehad hebt.
Succes, Frans
nb. deze topic heb ik vehuisd naar de juiste locatie.Last edited by fkbmac; 15-09-08, 06:49.fkbmac www.koppiekrauw.com
-
broed resultaten van hans
hallo frans ik ben al heel wat jaren met vogels bezig heb eerst engelse parkieten gehad toen grote waaronder valk,berg,grote alexander,rosella's en heb daar veel prijzen mee gewonnen en gebroed.papagaaien heb ik veel mee gebroed en jongen gehad maar heb toen een ziekte gehad en is alles dood gegaan. ben nu weer drie jaar geleden begonnen en heb dit jaar een jong groot gebracht.valt niet mee om goede koppels bij elkaar te krijgen. maar vind het toch wel een mooie hobby ook zonder jongen het is wel lekker om een beetje uit de kosten te komen.nou ik hoop dat ik je een beetje geinformeerd heb over mijn hobby.groetjes hans.
Comment
Comment