Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo mensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mijn voorkeur gaat ook naar 2 ara's als ik eraan zou beginnen.
    Maar dat heb ik eigelijk met elk soort dier om de eenzaamheid te voorkomen mocht je een keer weg zijn (werken of naar school, etc.)

    Deze discussies zijn goed voor Chris om juist scenario's in zijn gedachten af te laten spelen en zich te verplaatsen in de vogel.
    Verder zijn de keuzes die hij zelf maakt met of zonder zijn ouders echt aan zich zelf om wel of (nog) geen ara te nemen.]

    Ik wens Chris in ieder geval succes met het inleren over ara's en mocht je een bezoek doen aan Jan zou ik jou ervaring met hem graag willen lezen/horen.
    Denzo Chica

    Comment


    • #47
      Ik herken wel wat van mezelf in Chris. Toen ik nog thuis woonde en nog naar school ging wilde ik een pup (ok, dat is anders dan een papegaai). Na heel wat sparen en uitkijken naar nestjes uiteindelijk mijn moeder zover gekregen dat ik een pup mocht. Helaas is de pup na 1 jaar plots overleden maar een tijd daarna kwam er een andere pup en toen deze om een bepaalde reden weg moest ben ik zelf verhuisd naar de hoekbank van mijn zus.

      Comment


      • #48
        Hoe is het nu Cristiaan, heb je iets gehad aan de hele discussie die hier in gevoerd?

        Comment


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
          Hoe is het nu Cristiaan, heb je iets gehad aan de hele discussie die hier in gevoerd?
          Prima, maar ik wacht denk ik nog even een jaar of 2 met een ara. Is toch ietsje slimmer en heb ik tijd om meer research te doen.

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X