Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoekende

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zoekende

Hallo,

Ik ben Cieltje, 34 en woon in het midden van het land. Ik wil graag een papegaai en ben me eerst even aan het orienteren, want ik wil natuurlijk goed voor mijn vogel zorgen en niet over 1 nacht ijs gaan.
    We denken aan een amazone, maar weten het nog niet zeker.
    Voorlopig lees ik even mee en zal eea vragen aan jullie.
    Als je tips hebt zijn ze van harte welkom.

MVG,
    Ciel

heel veel lees plezier en succes met je keuze!
    Denzo Chica

Comment

Hoi Cieltje, welkom hier op het forum. Heel goed dat je eerst goed onderzoekt welke vogel bij jou past. Ik heb soms 1999 een grijze die helaas besmet was met los en in 2010 in ovrrl Den

Comment

Even verder met min tekst, ging niet helemaal goed. Rico is overleden aan kds in 2010 . Een half jaar later kwamen Kiki en Kaatje of mijn pad en wonen hier. Als ik thuis ben zitten ze om de speelboom en nu met het mooie buiten op de boom. Ze gaan ook mee uit wandelen in de rugtas. Als je informatie wilt, vraag maar raak. Het gedrag van een amazone ken ik niet. Als ik je mag adviseren. ... Doe een cursus bij een van de diverse stichtingen. Ik weet niet waar je woont, maar binnenkort is er in Breda bij de dierenarts praktijk Prinsenhof, een informatieve bijeenkomst voor mensen die een papagaai willen aanschaffen
        De datum weet ik niet meer, even Google . Verder zijn er nog stichtingen voor papegaaien waar je 2 de kans gaaien kunt adopteren. Zij kunnen je adviseren en informeren. Ik ben benieuwd en geïnteresseerd in je besluit. Succes en groetjes. Ria

Comment

Welkom Cieltje!
          Ik en mijn vriend twijfelde ook eerst tussen een grijze roodstaart of een amazone. Ik wilde vooral een grijsje en hij vooral een amazone, uiteindelijk zijn we voor een grijze roodstaart gegaan maar de kans is groot dat er binnen x aantal tijd toch een amazone bij komt (of nog een grijsje).

Comment

Welkom
            Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
            en Magnum

Comment

Waarschijnlijk wordt het toch weer een grijsje.. Heb me idd bij een stichting aangemeld. Daar heb ik 6 september een cursusdag. Tot die tijd lees ik lekker mee hier!

Comment

Wat fijn dat je je eerst goed informeert !! En je licht hier laat schijnen en leest over de menige ervaringen van de diverse leden hier!! Wat je ook kiest wees realistisch en kies met je hart!! ik heb hier ook het nodige geleerd en met regelmaat verbaas, verwonder en leer ik hier weer iets nieuws. Zoals met veel zaken heeft niemand de waarheid in pacht, en willen we maar 1 ding het beste met de gaai en het leuk hebben samen. heel veel suc6 en vooral ook veel plezier met je ontdekkingstocht in de wondere wereld van de gevederde ;-0
                "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

Groetjes Wilmaaa

& R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

Comment

Welkom en veel plezier met lezen.
                  Minni Micky Kimo

Comment

Is het gelukt ?

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door: