Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft een alexanderparkiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft een alexanderparkiet

Ik heb een alexanderparkiet van 12 weken oud toen hij hier kwam was hij erg bang en gromde heel erg.
    nu ben ik zover dat hij wel op mijn arm komt zitten maar wil niet Geaait worden.
    kan wel fruit of pinda geven.
    wie heeft ervaring met een alexander?

Ik heb een alexanderparkiet van 12 weken oud toen hij hier kwam was hij erg bang en gromde heel erg.
    nu ben ik zover dat hij wel op mijn arm komt zitten maar wil niet Geaait worden.
    kan wel fruit of pinda geven.
    wie heeft ervaring met een alexander?
    ik heb ook nog een zonparkiet,pyrrhura,en een forpus.

Comment

Je vogel is nog jong. Hij/zij geeft op een moment wel aan wat hij of zij wel of niet wil. Wij hebben ook een grote alexander. Deze is handtam en nog jong. Niet elke vogel wenst geaait te worden. En een tip. Geef geen pinda's, die zijn niet zo gezond. Geef dan liever een halve walnoot, palmnoot oid.

Groetjes van Alex, de AlexanderClick image for larger version

Name:	2015-05-29 21.49.06.jpg
Views:	1
Size:	22,0 KB
ID:	216630
      DestaJutJul

Comment

Leuk dat je ook een alexander hebt

Oorspronkelijk geplaatst door Meerke Bekijk Berichten
        Je vogel is nog jong. Hij/zij geeft op een moment wel aan wat hij of zij wel of niet wil. Wij hebben ook een grote alexander. Deze is handtam en nog jong. Niet elke vogel wenst geaait te worden. En een tip. Geef geen pinda's, die zijn niet zo gezond. Geef dan liever een halve walnoot, palmnoot oid.

Groetjes van Alex, de Alexander[ATTACH=CONFIG]17585[/ATTACH]

Leuk uk dat je ook een alexander hebt kan je er iets meer over vertellen
        ben benieuwd.

groet,
        Ellen

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X