Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leergierig persoon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Leergierig persoon

Hallo iedereen!

Ik ben Lindsey en ben 22 jaar. ik heb nog geen vogel maar wil er wel graag een binnen een aantal jaar.
    Ik heb een hond gehad 4 katten 2 hamsters 2 cavia's maar nog nooit een vogel. ik mocht er ook geen omdat me moeder het maar eng vond met de katten maar ik was altijd al super geinteresseerd in alle soorten vogels.
    nu ga ik met mijn vriend samenwonen en pak ik mijn kans!

ik trok als eerste naar de pyrrhura toe en nu de caique, maar eerst ga ik nog een jaartje of wat informatie verzamelen dus ik kijk hier rustig mee naar alle ervaringen met soorten vogels en kwekers! Als ik iets doe moet het ook perfect gaan, het is een vriendje maar vooral een levend beestje en die verdiend het beste toch?!

intussen oefen ik mijn vogelskills met de kakariki en een valkparkietje van vrienden en dat gaat helemaal goed. de kakariki kent al een paar trucjes in mijn naam

groetjes!

hey welkom
    superspannend is het he? een gevederd gezelschap in huis is erg leuk hoor!
    Zijn jullie vaak thuis of werken jullie allebij?
    Ik zelf heb 2 bonte boertjes. Zij gaan heel goed samen en is ook fijn dat ze niet alleen zijn als ik naar mijn werk ben.
    ik wil niet zeggen dat je er 2 moet nemen hoor die keus ligt helemaal aan jou haha. maar nooit verkeerd het eens te overwegen

Ik ben heel benieuwd naar jullie keuze.
    succes iig!

Groeten,
    Marcel
    Denzo Chica

Comment

Hallo Lindsey,welkom
      Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
      en Magnum

Comment

Hahah 2 papegaaien wil ik uiteindelijk wel hoor maar ik wil eerst "rustig beginnen"

Ik wil hem of haar pas over een jaartje of 2 omdat ik ook HBO wil gaan doen. Als dat loopt heb ik wel meer tijd thuis. En dan wil ik er uiteindelijk een bij

Op dit moment hebben we ook totaal geen ruimte maar we gaan op zoek naar een huis met meer kamers en uiteindelijk als ik ook aan het echte werk ben een huis kopen. Die MOET een tuin en natuur eromheen om lekker naar buiten te gaan!

Ik probeer het zoveel mogelijk te plannen want al dat verhuis dat eraan komt als je nog veranderd van school en/of baan is natuurlijk ook niet leuk voor zo'n beestje.

Ik moet me heel erg inhouden en ik voel me leeg zonder huisdier om me heen maar dit word GEEN impulsaankoop!

Comment

i know how you feel! xD

gelukkig maar alle tijd om te onderzoeken wat je wil ^^
          Denzo Chica

Comment

Welkom.

Ik hoop dat je vriend een papegaai ook leuk vindt.
            Minni Micky Kimo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ellen68 Bekijk Berichten
              Welkom.

Ik hoop dat je vriend een papegaai ook leuk vindt.
              Dat is wel heel belangrijk inderdaad. en ja ik heb hem helemaal enthousiast gemaakt ervoor! Hij is gelukkig net zo'n dierenvriend als ik

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X