Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo ik ben jolanda, en we hebben sind 2 wkn een grijzenroodstaart van 11wkn,we hebben lola genoemd, we voeden hem nu nog 4keer per dag met de hand,maar sinds zaterdag merken we dat ie de pap niet meer zo geweldig vind,2wkn hadden we lola nog in een krat zitten, maar sinds zaterdag hebben we een nieuwe kooi gekocht, en dat vind ie helemaal geweldig

Oorspronkelijk geplaatst door lalleke Bekijk Berichten
    hallo ik ben jolanda, en we hebben sind 2 wkn een grijzenroodstaart van 11wkn,we hebben lola genoemd, we voeden hem nu nog 4keer per dag met de hand,maar sinds zaterdag merken we dat ie de pap niet meer zo geweldig vind,2wkn hadden we lola nog in een krat zitten, maar sinds zaterdag hebben we een nieuwe kooi gekocht, en dat vind ie helemaal geweldig
    Hallo Jolanda,

Welkom op dit forum. Heb je vragen, wil je wat vertellen, of wil je gewoon gezellig wat babbellen, het kan hier allemaal.
    Surf eens lekker door de verschillende afdelingen je zult er massa's aan interessante informatie vinden.
    Veel plezier en succes met Lola.
    Groet, Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fkbmac Bekijk Berichten
      Hallo Jolanda,

Welkom op dit forum. Heb je vragen, wil je wat vertellen, of wil je gewoon gezellig wat babbellen, het kan hier allemaal.
      Surf eens lekker door de verschillende afdelingen je zult er massa's aan interessante informatie vinden.
      Veel plezier en succes met Lola.
      Groet, Frans
      hoi frans, bedank voor je reactie, vind het wel fijn dat ik hier wat dingen kan opzoeken enzo over lola, het is voor mij nog allemaal nieuw,maar wel grappig om te zien dat lola iedere dag vooruit gaat
      groetjes jolanda

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X