Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wij stellen ons voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wij stellen ons voor

Dag allemaal,
    mijn naam is Stacey en samen met mijn huisgenoten hebben wij een Geelvoorhoofdamazone genaamd Draak. Draak is een jaar of 6 oud en woont sinds een aantal maanden bij ons in huis. Hij (we gaan er vanuit dat het een hij is) komt oorspronkelijk van een oudere dame en is via een dierenwinkel bij ons terecht gekomen. Hij moest weg uit de dierenwinkel omdat hij daar onbehoorlijke taal uitkraamde tegen klanten. Hij heeft dit overigens nooit bij ons thuis gedaan. Draak vind het heerlijk om mee te kletsen en te lachen als er veel mensen in de woonkamer zijn.

Momenteel wordt er niet veel getraind met Draak, wat naar mijn mening zonde is, het zijn volgens mij ontzettend leergierige vogels. Op dit forum wil ik meer over zijn gedrag, gezondheid en hoe we met hem kunnen trainen.

Click image for larger version

Name:	IMG-20150902-WA0007.jpg
Views:	1
Size:	28,4 KB
ID:	224820
    (foto van Draak)

Groetjes,
    Stacey

hoi Stacey, welkom op dit forum, waar je veel kunt lezen, leren en vragen. We zijn allemaal begonnen zoals jij. (op een enkele na), dus kom maar op.

Een amazone is een van de slimste gaaien met een hele duidelijke lichaamstaal. Dat is waar je veel aan hebt. Nee is dan ook nee, anders zul je het voelen.
    Zo te zien is Draak niet gewiekt? Pas je wel op dan met open deuren..

Ik wens je plezier met jullie groene draak.

Groetjes Ria

Comment

Huisgenoten? je woont in een studentenhuis?

Dat zou natuurlijk helemaal geweldig voor Draak zijn! veel mensen betekend veel aandacht wat weer goed is tegen vereenzaming! Zelf ben ik een voorstander van clickertraining, het houd je vogel bezig en verstevigt ook de band tussen Draak en zijn verzorgers!

Erg leuke naam trouwens, goed gekozen ook, papegaaien kunnen zeker draken zijn! maar wel hele leuke draken, en als je er voldoende tijd en aandacht aan besteed krijg je er ook veel liefde en plezier voor terug!

Comment

Welkom

Ben zelf een amazone-fan, het zijn prachtige en leuke vogels.
        Ze houden idd van gezelligheid, maar wat eerder al staat, het zijn
        ook vogels met een deels eigen wil, duidelijkheid en consequent
        zijn is heel belangrijk..
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Hoi Stacey

Welkom en veel plezier hier !
          Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
          Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

Welkom Stacey
            Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
            en Magnum

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...