Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben nieuw

Hallo .
    Ik wil me graag even komen voorstellen.
    ik ben marielle,mama van 2 jongens en ben aankomende zaterdag trotse bezitter van een baby grijsje eindelijk na lang wachten... ..
    onze spruit zal de naam rico krijgen en hoop dat we lang zullen genieten van het kleintje..
    foto,s zal ik plaatsen waneer we rico hebben gehaalt en zal hier zo nu en dan foto,s plaatsen met de ontwikkeling van rico..
    verder zal ik hier vragen stellen als ik het even niet meer zou weten in de hoop dat jullie mij eventueel zouden kunnen helpen..
    Nou mensen.. ik laat het hier even bij.. groetjes marielle

Oorspronkelijk geplaatst door Baby Rico Bekijk Berichten
    Hallo .
    Ik wil me graag even komen voorstellen.
    ik ben marielle,mama van 2 jongens en ben aankomende zaterdag trotse bezitter van een baby grijsje eindelijk na lang wachten... ..
    onze spruit zal de naam rico krijgen en hoop dat we lang zullen genieten van het kleintje..
    foto,s zal ik plaatsen waneer we rico hebben gehaalt en zal hier zo nu en dan foto,s plaatsen met de ontwikkeling van rico..
    verder zal ik hier vragen stellen als ik het even niet meer zou weten in de hoop dat jullie mij eventueel zouden kunnen helpen..
    Nou mensen.. ik laat het hier even bij.. groetjes marielle
    Hallo Marrielle,

Welkom op dit forum. Leuk joh een grijze roodstaart.
    Ik zou zeggen... lees dit hele forum door en wellicht weet je dan precies hoe je het beste met jullie Rico om kunt gaan.
    Maar heb je vragen.... stel ze maar, er zijn zat mensen die je verder op weg kunnen helpen.
    Succes, Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X