Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ARA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ARA

Hallo ik ben weer even terug van weggeweest,sommige mensen kunnen mijn verhaal nog wel herinderen het ging over bobby mijn ara die bij een gezin in belgie zit en waar ik 10 maanden mee bezig bent geweest om hem terug te krijgen.Ik heb vorig jaar november besloten om me er bij neer te leggen dat ik mijn vriendje toch niet terug gaat krijgen........het werd voor mij een obsesie en de computer ging mijn hele leven beheersen nachten wakker liggen alles maalde er door mijn hoofd dus het moest stoppen.Ik ben toen kontact met de mensen van de vogelopvang gaan zoeken om ze te vertellen dat ik ze niet meer lastig zou vallen en ik hoopte dat ze weer gewoon met me wilde praten omdat ik me toch onmenselijk hebt gedragen ik heb een aantal keer sorry gezecht en we hebben weer gewoon kontact.Voor het gezin in belgie waar mijn bobby zit ligt dit anders ook aan hun heb ik een aantal mails gestuurd met excuses en ze verteld wat ik moet doen om hun te laten geloven dat ik bobby niet meer terug eist,maar van hun kant geen enkele reactie......ik begrijp het dat ze klaar zijn met me maar ik vocht alleen voor mijn ara dat zou iedereen toch doen of zie ik dat verkeerd ook heb ik geleerd dat ieder een tweede kans verdiend want op de een of andere manier blijf ik een sterke band met hem hebben ik krijg hem niet uit mijn hoofd,dus als ik nou weer foto,s van hem kon krijgen om te zien hoe het met hem gaat dat ik het dan meschien kan los laten maar ik krijg op geen enkele manier dan ook kontact met deze jongen wat ik ook probeer,maar in iedergeval heb ik ingezien dat ik onmenselijk bezig bent geweest en dit wou ik even met jullie delen.Groetjes Anabel

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X