Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben Klaas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben Klaas

Klaas?
    Tja, afkorting van Sinterklaas want wat is toepasselijker als je op 4 december weer lekker in een huis televisie kunt kijken inplaats van alleen in een kooi te zitten met naast je een hele serie andere kooien met concurenten en maar moeten afwachten wie er nu weer voor je deur naar binnen gaat staan gluren? En al heb ik dan geen witte baard.......ik heb wel een witte kuif en die laat ik graag zien. Verder ben ik overal wit maar laat ook hier en daar wat licht geel doorschemeren. Ik heb pech gehad. Ben gaan plukken en dat is vooral op mijn borst toch wel wat kil. Hoop dat ik dat, nu ik meer aandacht krijg, achterwege ga laten. Ik word heel graag gekroeld. Daar pleeg ik een moord voor. Doet niet uit waar als het maar zachtjes gebeurt. Ik merk wel dat mijn baasje weet wat ie wil. Vind niet alles goed. Misschien moet ik leren om in de toekomst wat veren te laten en daarvoor heel veel gezelligheid terug te krijgen. Verder heb ik niks te vertellen want als ik lekker mee ga babbelen.......verstaan doen jullie me toch niet.

Welkom Klaas

Wat ontzettend fijn dat je een huis hebt gevonden waar je liefde en aandacht krijgt.
    Veel plezier!
    Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
    en Magnum

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X