Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ginger en Co

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Mooie vogels hoor!

word je buurt niet bij elkaar geschreeuwd?
    Ik heb een ruim erf, maar maak me altijd zorgen of dat de buren niet zullen klagen over het gekrijs van een ara.

Succes met de zorg van je zeldzame vogel
    Denzo Chica

Comment

Dankjewel

Heb wel een zeurende buurvrouw.
      Ik probeer ze rustig te houden en na wat gewenning lukt dat best redelijk. Af en toe komt er best wel eens
      een kreet uit.
      Ik waarschuw dan en bij herhaling een straal van de plantenspuit. Helpt dat niet dan moet die naar binnen. Maar de buurvrouw zeurt al als er eentje fluit of "mammaaa" roept, of gewoon geluid maakt.
      Heb haar gezegd dat ze toch echt met mooi weer een uurtje of vier naar buiten gaan
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

hahaha xD

Jah had ze maar geen buurvrouw moeten zijn
        Zeurende mensen hou je altijd wel denk ik...
        Ik start eerst maar met mijn kindjes (bbtjes), wie weet dat ik ook een luidruchtige buurman ga worden in de toekomst xD.
        Denzo Chica

Comment

Gewoon doen

Mocht je een huurhuis hebben, vraag dan officieel aan of je een voliere in je tuin of op het erf mag plaatsen,
          zo kunnen buren daar alvast niet over klagen. Nou zijn bonte boertjes dacht ik niet de meest luidruchtige
          vogels, maar sommige mensen moeten niks hebben van wat ze zelf niet dunkt.
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Jaah.. ons huis is wel vrijstaand en een grote tuin... en een voliere staat er al haha. Alleen wil ik die nog upgraden naar wat groters en 2 aparte kooien met in het midden een schuur. Gelukkig is de buurman vrachtwagen schauffeur. Die mazzel heb ik weer haha en een geluidswerend muurtje tegen de schutting zal ook wel schelen denk ik.
            Denzo Chica

Comment

Jah had ze maar geen buurvrouw moeten zijn
              Gelukkig is de buurman vrachtwagen schauffeur.

Wat ook wel zal helpen is om in het voortraject de buren erbij te betrekken.
              Dus aangeven wat je wilt gaan doen en wat hun er van vinden en of je wat voor ze kunt regelen zodat eventuele overlast er niet is voor ze.
              ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Dat had ik gedaan en afgesproken dat mocht ze er alsnog last van heeft, het laat weten zodat ik kan kijken of het nog beter kan.
                Ipv naar mij komen heeft ze in de buurt een aantal mensen aangesproken met haar geklaag.....
                Ben toen erg boos geworden en toen heb ik haar duidelijk gemaakt dat we in een grote stad wonen, in een niet te rustige buurt, we van alle kanten wel wat horen en kunnen irriteren, en mijn vogels ong vier uurtjes per dag naar buiten gaan op mooie dagen.
                Nou hebben we er van de laatste niet heel veel dus ze doet het er maar mee.

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
                  Wat ook wel zal helpen is om in het voortraject de buren erbij te betrekken.
                  Dus aangeven wat je wilt gaan doen en wat hun er van vinden en of je wat voor ze kunt regelen zodat eventuele overlast er niet is voor ze.
                  Goede tip en gelukkig weet hij dat als er overlast is altijd mocht aankloppen om oplossingen te zoeken. En hij weet al dat ik vogels heb ^^ uit voorzorg wil ik ook een issolerende schutting tussen ons plaatsen zodat het geluid minimaal zal zijn.
                  Denzo Chica

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X