Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hey allemaal!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hey allemaal!

Hoi allemaal

ik ben nieuw hier. Mijn naam is Robin, tot nu toe ben ik nog niet actief geweest op Nederlandse papegaaien forums, maar wel erg actief op het Amerikaanse Avian Avenue
    Ik heb twee dwergpapegaaien, Henkie en Fëanor. Samen vliegen ze 24/7 rond in hun eigen kamer. Ik heb takken, ladders, ‘boings’, ‘atoms’, netten, touwen en manden voor hun van het platfond hangen. Ze foerageren voor al hun eten, ik weeg ze iedere dag om zeker te weten dat ze genoeg eten en op hun gezonde gewicht blijven. Beide zijn mannetjes, en ik heb beide geadopteerd. Henkie is waarschijnlijk 5 jaar nu, en Fëanor 1,5.
    Henkie is erg slim, hij zit bijna altijd op me als ik in onze kamer ben en kroelt graag. Ik heb Henkie geleerd een groen object aan te wijzen als ik om groen vraag, en een rood object als ik om rood vraag. Een laat dagen geleden heb ik hem een aantal keer een rode bal en een rood blokje laten zien en daar drie trainingen mee gedaan. De derde training kon ik al vragen naar ‘blokje’, en dan wees hij het blokje aan. Ik hoop dit te gaan combineren met kleuren, zodat ik naar het groene blokje kan vragen!
    Fëanor is erg anders, hij is altijd ergens mee bezig. Hij hangt graag overal op zijn kop aan. Fëanor is erg ‘bijterig’, als hij ziet dat Henkie iets heeft en hij wilt dat ook, is zijn eerste reactie hap op wat er dan ook in de buurt is! Daarna gaat hij naar Henkie om te kijken of hij mee kan doen
    Ik heb ook twee Indische loopeenden, Pippin en Myn, en twee konijnen, Bacardi en Breezer. Pippin en Myn kunnen mee wandelen omdat als ze hun tuigje aan hebben. Dat vinden ze erg leuk!
    Dat was het voor nu!
    Bijgevoegde Bestanden

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X