Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginnend en even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• beginnend en even voorstellen

Hallo liefhebbers,

Wij zijn beginnende grotere papegaai liefhebbers.
    Kinderen zijn de deur uit inmiddels en we hebben nu 4 katten,3 honden,2 landschildpadden en 3 kippen,dus een beestenboel,
    nu gaan we een vrijdag kijken naar een herplaats grijze roodstaart voor nog meer feest in huis.
    We zullen best nog wat vragen hebben ook al hebben we ons al flink ingelezen.

Welkom.

Herplaatser grijze roodstaart is dat via een stichting of gewoon particulier?

Wat is leeftijd?
    Wat is reden herplaatsing?
    Welke begeleiding en van wie krijg je dat/die?
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
      Welkom.

Herplaatser grijze roodstaart is dat via een stichting of gewoon particulier?

Wat is leeftijd?
      Wat is reden herplaatsing?
      Welke begeleiding en van wie krijg je dat/die?
      Hij komt van een particulier,
      hij is 8 jaar? maar daar heb ik in een ander topic een vraag over ivm ringnr
      reden is beide meer werken omdat kleine kinderen nu naar school gaan en begeleiding
      krijg ik van vrienden die er 2 hebben en nu 7 jaar xijn en vanaf 12 weken in hun bezit en met de kweker van hun maar die meneer is daar mee gestopt.

Comment

Hou even in de gaten dat nu bij overeenkomst ook de cites papieren horen, zonder deze mag de vogel niet vervoerd/verkocht/weggegeven worden.

Zonder de juiste papieren niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En het ringnr. wat u doorgaf in het andere bericht(op de verkeerde plek geplaatst) daar kan ik weinig mee er ontbreken gegevens of het is geen officiële ring.

En laat u vrijdag vergezellen door uw vrienden, u zal niet eerste zijn die op de koffie komt.

Comment

Hou even in de gaten dat nu bij overeenkomst ook de cites papieren horen, zonder deze mag de vogel niet vervoerd/verkocht/weggegeven worden.

En het ringnr. wat u doorgaf in het andere bericht(op de verkeerde plek geplaatst) daar kan ik weinig mee er ontbreken gegevens of het is geen officiële ring.

En laat u vrijdag vergezellen door uw vrienden, u zal niet eerste zijn die op de koffie komt.

Dank je voor je reactie en we gaan idd onze vrienden meenemen zodat we alles goed kunnen bekijken,ook het nr van de ring,cites is wel aanwezig werd er gezegd en klopt het niet blijft het idd alleen bij een bakje koffie

Comment

op het andere topic kan ik niet reageren dus doe het maar hier
            er staat 09 bij,dat zou het geboortejaar kunnen zijn,dus zou hij dit jaar 8 worden,zou dus kunnen kloppen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
              op het andere topic kan ik niet reageren dus doe het maar hier
              er staat 09 bij,dat zou het geboortejaar kunnen zijn,dus zou hij dit jaar 8 worden,zou dus kunnen kloppen
              Dank je,hoop vrijdag meer te zien van alles wat nodig

Comment

Het is niet belangrijk of het wel of geen officiële ring de vogel is geringd en van 2009. Dus ruim voor de datum dat de grijze roodstaart naar lijst 1 ging.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drika Bekijk Berichten
                  Dank je voor je reactie en we gaan idd onze vrienden meenemen zodat we alles goed kunnen bekijken,ook het nr van de ring,cites is wel aanwezig werd er gezegd en klopt het niet blijft het idd alleen bij een bakje koffie
                  Hallo Drika,

Of het klopt of niet is door contact op te nemen met RVO.nl en daar te gaan vragen wel na te gaan.
                  Zie hier voor meer informatie https://www.rvo.nl/onderwerpen/agrar...cites-algemeen

Succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PyrrhuraFriesland Bekijk Berichten
                    Hallo Drika,

Of het klopt of niet is door contact op te nemen met RVO.nl en daar te gaan vragen wel na te gaan.
                    Zie hier voor meer informatie https://www.rvo.nl/onderwerpen/agrar...cites-algemeen

Succes.
                    Dank je en ook voor de link,ga gelijk kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drika Bekijk Berichten
                      Dank je,hoop vrijdag meer te zien van alles wat nodig

En hoe is het gegaan?

Comment

En hoe is het gegaan?
                        We hebben het niet gedaan want toch geen cites,heb gebeld naar de overheid met de vraag of ik een cites kan aanvragen maar dat moet de eigenaar zelf doen dus heb verstandig gedaan en hem niet bij ons een nieuw huisje gegeven hoe graag we het ook hadden gedaan maar wil geen risico nemen.
                        We zijn wel na horen
                        naar een 9 maanden oude man met cites,chip en doktersverklaring wezen kijken en
                        hij (Sjonnie) zit nu hier heerlijk op zijn gemak naar de beesten te kijken,is hij gewend,en wat een feest dat gezellige gefluit en gebrabbel,we zijn super blij met hem.

Comment

Veel plezier met Sjonnie en hoop dat alles wordt voor allen zoals verwacht werd.

Comment

Veel plezier met Sjonnie en hoop dat alles wordt voor allen zoals verwacht werd.
                            Dank je en we hebben al veel plezier van hem en we doen ons best,zijn veel met hem bezig en de andere huisdieren vinden het prima
                            en andersom ook,Sjonnie is niet bang van ze maar is huisdieren gewend dus dat scheelt denk ik al een hoop.

Comment

leuk hoor,en een juiste beslissing gemaakt iig en het geluk om deze te vinden
                              het scheelt zeker als ze al wat gewend zijn
                              dat je er nog maar veel plezier van mag hebben

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X