Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginnend en even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

zijn veel met hem bezig en de andere huisdieren vinden het prima

Kleine waarschuwing wil ik jullie wel meegeven, bedenk dat de aandacht die je nu geeft de vogels straks als minder wordt zal gaan opeisen. Dus geef/besteed nu zoveel aandacht als je later ook kan geven.

Veel mensen besteden net na aanschaf uren per dag aan de vogel en als dan na een bepaald termijn het nieuwtje eraf is gaat men weer over tot normale dagbesteding en is men hoog uit nog een uurtje bezig met vogel.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
      leuk hoor,en een juiste beslissing gemaakt iig en het geluk om deze te vinden
      het scheelt zeker als ze al wat gewend zijn
      dat je er nog maar veel plezier van mag hebben
      Dank je!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
        Kleine waarschuwing wil ik jullie wel meegeven, bedenk dat de aandacht die je nu geeft de vogels straks als minder wordt zal gaan opeisen. Dus geef/besteed nu zoveel aandacht als je later ook kan geven.

Veel mensen besteden net na aanschaf uren per dag aan de vogel en als dan na een bepaald termijn het nieuwtje eraf is gaat men weer over tot normale dagbesteding en is men hoog uit nog een uurtje bezig met vogel.
        Dank je voor de tip.
        En hij krijg de aandacht wat ik normaal ook zou geven.
        Werk maar 3 ochtenden en veel tijd,kids de deur uit en een man die om de week weg is voor zijn werk
        dus vandaar ook de beslissing dat dit nu de juiste tijd is om een papegaai een huis te geven en ik me tijd aan kan besteden vanwege ik veel alleen thuis ben en mijn hobby echt de dieren zijn.
        We zouden het zeker ook gedaan kunnen hebben toen de kinderen nog thuis waren maar voor mijn gevoel was dat nog niet de juiste tijd,ook
        vanwege verbouwing wat best stress en onregelmatigheid geeft maar nu achter de rug dus voor mijn gevoel en van mijn man om een papegaai bij ons een huis te geven.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X