Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ffe voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ffe voorstellen

hoii

ik ben bianca heb 2 schatten van kindjes een lieve man een prachtige hond en we hebben net een aga gekocht ze is al super lief alleen vroeg me af welk soort het is
    het is geel met een oranje/zalm kleur kopje en rode oogjes
    wie kan me zeggen welk soort het is en hoe weet ik of het een mannetje of vrouwtje is ?

alvast bedankt

hoi Bianca

niet lullig bedoelt hoor maar die vragen had je beter kunnen stellen aan die gene die verkocht dus nu is met die beschrijving de jij geeft gissen.

en of het mannetje of vrouwtje is kan bepaald door middel van DNA test of bekkentest door ervaren iemand dat is vanaf deze plaats niet mogelijk dus
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

mannetje of vrouwtje ja dat is altijd moeilijk te zeggen bij papegaaien want je ziet het niet an de buitenkant als hij wat ouder is kun je het wel een beetje zien/merken aan het gedrag want manetjes zijn (meestal) veel liever en knuffeliger dan vrouwtjes die bijten sneller en je kunt het natuurlijk ook zien als ze een eitje leggen dn weet je het helemaal zeker dat het een vrouwtje is
      jimmy_lieff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jimmy_lieff Bekijk Berichten
        mannetje of vrouwtje ja dat is altijd moeilijk te zeggen bij papegaaien want je ziet het niet an de buitenkant als hij wat ouder is kun je het wel een beetje zien/merken aan het gedrag want manetjes zijn (meestal) veel liever en knuffeliger dan vrouwtjes die bijten sneller en je kunt het natuurlijk ook zien als ze een eitje leggen dn weet je het helemaal zeker dat het een vrouwtje is

ok dank je wel jimmy

Comment

Je kan eens proberen contact met de kweker op nemen en het eens vragen welke soort.

mvg

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X