Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo

Ik ben Manon.
    Ik heb mijn twee grijze roodstaarten nu een jaar of 16.
    Sinds twee jaar leggen ze eieren en brengen ze trouw een tweetal jongen groot.
    Destijds is het vrouwtje bij mij in eerste instantie in opvang gekomen. Ze had alleen nog wat veertjes op haar kop voor de rest was had ze zich kapot en kaal geplukt.
    Na anderhalf jaar heel veel leifde en zorg zat ze weer volledig in de veren.
    Om te voorkomen dat ze zich weer zou kaal plukken hebben we nog een opvanger met hetzelfde probleem erbij gehaald. Ook deze is na veel zorg en geduld veranderd in een prachtige donkergrijze roodstaart.
    Opvang zijn ze allang niet meer want na een paar dagen kon ik al geen afstand meer doen.
    Vandaar dat wij nu al een jaar of 16 het trotse gezelschap zijn van deze twee beauty's.

Oorspronkelijk geplaatst door Manon Bekijk Berichten
    Ik ben Manon.
    Ik heb mijn twee grijze roodstaarten nu een jaar of 16.
    Sinds twee jaar leggen ze eieren en brengen ze trouw een tweetal jongen groot.
    Destijds is het vrouwtje bij mij in eerste instantie in opvang gekomen. Ze had alleen nog wat veertjes op haar kop voor de rest was had ze zich kapot en kaal geplukt.
    Na anderhalf jaar heel veel leifde en zorg zat ze weer volledig in de veren.
    Om te voorkomen dat ze zich weer zou kaal plukken hebben we nog een opvanger met hetzelfde probleem erbij gehaald. Ook deze is na veel zorg en geduld veranderd in een prachtige donkergrijze roodstaart.
    Opvang zijn ze allang niet meer want na een paar dagen kon ik al geen afstand meer doen.
    Vandaar dat wij nu al een jaar of 16 het trotse gezelschap zijn van deze twee beauty's.
    Hallo Manon,

Welkom hier op het forum.
    Geweldig wat je gedaan hebt en wat mooi dat het je gelukt is beide plukkende papegaaien weer mooi in de veren te krijgen.

Je snapt natuurlijk dat ik daar ontzettend nieuwsgierig naar ben hoe je dat voor elkaar gekregen hebt. Vooral bij de eerste papegaai.

Veel liefde, ja dat begrijp ik maar ik hoop dat je er nog veel en veel meer over wil en kan schrijven. Ik heb best een hele hoop vragen, haha.
    Er zijn namelijk best veel mensen die met een gelijk probleem geconfronteerd worden en die met hun handen in het haar zitten.
    Jouwkennis en ervaring op dat gebied is natuurlijk van harte welkom hier.

Verder... op dit forum kan je natuurlijk al je vragen en ideeën kwijt.
    Heb je een mening, heb je een antwoord of reactie heb je een vraag... laat het maar horen.

Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.

Groet, Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X