Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hier zijn we dan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hier zijn we dan!

Goeiemorgen allemaal!

Sinds een paar weken hebben mijn zoontjes en ik een koppeltje. Twee fischeri's. Gewoon gekocht in de dierenwinkel. Ze zaten met zijn tweetjes in zo'n kooitje heerlijk te kroelen met elkaar. We waren meteen verkocht en hebben ze allebei gekocht met een mooie grote kooi.
    Ze heten Gio en Rihanna wat ik persoonlijk geen geweldige namen vind, maar ze zijn officieel van mijn jongste zoon van 10 en die heeft ze die namen gegeven. Ach, zo heel belangrijk vind ik het ook niet.

Ik had voer meegekregen wat ze niet aten. Wel aten ze zich rond aan trosgierst en gaf ik ze elke dag een klein bakje krachtvoer wat erin gaat als pap. Ik geeft ze nu ander voer en dat eten ze heel goed.

Mss kunnen jullie me vertellen hoe vaak ik ze het best trosgierst kan geven, want teveel lijkt me niet goed.

Ik heb geen idee hoe oud ze zijn, maar ja, dat heb je als je ze in een dierenwinkel koopt. Dat is in principe niet geweldig, maar ze zijn zo gezellig met zijn tweetjes en dat zij het naar hun zin hebben vind ik het belangrijkst. Verder zijn ze wel op mij gericht en maken goed contact.

Groetjes van Brenda en de twee dikbilletjes (mijn bijnaam voor hen)
    Last edited by ; 17-12-08, 11:16.

hallo brenda,

teveel van 1 soort zaad is nooit goed dus!

en in trosgierst zit zo wie zo weinig voeding wordt wel veel gebruikt om vogels op zaad over te zetten omdat het graag en makkelijk op genomen wordt.

persoonlijk zou ik niet meer als een halve stengel trogierst in de week doen.

en het krachtvoer/eivoer ook niet teveel dus hooguit een koffie lepel per dag.

en geef ze ook groente en fruit dus.

alles met mate en dan komt het helemaal goed met de vogels .

en kunnen jullie met zijn allen er nog lang plezier van hebben
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Hé superbedankt voor je antwoord!
      Hier heb ik echt wat aan

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X