Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

yari onze geelvoorhoofdamazone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• yari onze geelvoorhoofdamazone

hallo allemaal,

Bij deze kan ik je melden dat Tari,nu Yari bij ons is komen wonen.
    Yari is een van 5 maanden
    Hij is een lieve deugniet die nog veel moet leren,maar er is reeds veel vooruitgang.
    Vanaf het eerste moment klikte het met ons.
    Ik mocht hem vanaf het eerste moment over zijn kopje aaien,hij neemt ook nootjes aan uit onze hand.
    Alleen opstappen is nog een probleem maar we hebben hem nu zo ver dat hij al op mijn schouder opstapt om hem naar zijn speelstandaard te brengen.
    Voor de rest praat hij reeds en hij kan ook al leuke deuntjes fluiten,maar zijn liefste bezigheid is om naar Fientje onze grote geelkuifkaketoe van 11 jaar te roepen.
    Ook kunnen ze samen blaffen,dachten we 2 papegaaien in huis te hebben,maar soms lijkt het wel een hondenkennel.
    Momenteel zitten ze elk aan de andere kant van de kamer om zo elkaar te leren kennen,wel mogen ze samen uit de kooi.
    Maar dan negeren ze elkaar gewoon.
    Ook de 8 tamme valkjes laten hem momenteel koud,zijn voerbakje en zijn speeltjes zijn veel belangrijker.

grts Heidi en Peter,Yari en Josephientje

opvoeding van Yari

hallo allemaal,

Het gaat steeds beter met Yari.
    Hij begrijpt nu als hij mooi opstapt, hij mee mag naar de speelstandaard.
    Hij wil nu elke keer meeliften zo gauw we zijn kooi passeren.
    Hij laat ook merken wanneer hij terug naar zijn kooi wilt.
    Sinds vandaag vindt hij het ook leuk om bij ons op de bank te zitten.
    Verder is het bijten ook veel minder geworden,alhoewel hij nog wel eens gemeen kan uithalen.
    Eigenlijk ben ik best trots wat we op zo'n korte tijd bereikt hebben.
    Sinds vandaag is hij ook verhuisd naar de grote emperor kooi,alleen is het nu zoeken waar hij soms zit,maar hij ammuseert zich rot,de hele dag door is hij de kooi aan het verkennen.

grts Peter,heidi,yari en Fientje

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X