Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoera!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hoera!!!!!

wij (kip en ik) hebben een logee die hier 4 jaar of langer moet blijven . hij is een hij en hij heet cocco. hij wil ge-aaid zegt doeg cocco en hij boert. dat is alles wat ie kan . hij heeft nl altijd alleen in een huis gezeten waar alleen iemand kwam slapen en hem vervolgens weer de hele dag alleen liet. hij is erg rustig en nieuwsgierig. kip vindt hem geweldig en fluit dan ook de hele dag naar hem, graaft de bodem af en huppelt broeds in het rond . de honden vindt ie nog een beetje vreemd en de kat is raar maar voor de rest begint ie al wat te wennen. hij staat nu 6 dagen in een soort kleine bench op de achtertafel, maar vanmorgen heb ik gehoord dat de logeerpartij die eerst maar 7 dagen zou gaan duren nu 4 tot 6 jaar wordt . dus ik heb vanmorgen een nieuwe kooi voor cocco besteld en die wordt van de week thuis gebracht.

dus bij deze stel ik aan jullie voor COCCO onze nieuwe huiskip!!!

groetjes van monique, kip en nu ook cocco

Oorspronkelijk geplaatst door bullit Bekijk Berichten
    wij (kip en ik) hebben een logee die hier 4 jaar of langer moet blijven . hij is een hij en hij heet cocco. hij wil ge-aaid zegt doeg cocco en hij boert. dat is alles wat ie kan . hij heeft nl altijd alleen in een huis gezeten waar alleen iemand kwam slapen en hem vervolgens weer de hele dag alleen liet. hij is erg rustig en nieuwsgierig. kip vindt hem geweldig en fluit dan ook de hele dag naar hem, graaft de bodem af en huppelt broeds in het rond . de honden vindt ie nog een beetje vreemd en de kat is raar maar voor de rest begint ie al wat te wennen. hij staat nu 6 dagen in een soort kleine bench op de achtertafel, maar vanmorgen heb ik gehoord dat de logeerpartij die eerst maar 7 dagen zou gaan duren nu 4 tot 6 jaar wordt . dus ik heb vanmorgen een nieuwe kooi voor cocco besteld en die wordt van de week thuis gebracht.

dus bij deze stel ik aan jullie voor COCCO onze nieuwe huiskip!!!

groetjes van monique, kip en nu ook cocco
    Geweldig, een nieuw gezinslid erbij.
    Ik ben ervan overtuigd dat ie het echt naar zijn zin krijgt bij jullie.
    Veel succes gewenst voor jullie allemaal.
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

hallo moniqe,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ook al is het dan geen edel maar toch een lieve vogel die zich bij jullie best thuis zal gaan voelen en zal ook wel niet meer weggaan denk ik die vermaken zich straks wel
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

papegaai

Hallo Bullit
        Wat leuk dat je er een papegaai bij hebt,hoe komt dat nu zo,eerst voor 7 dagen en dan opeens voor zoveel jaren?
        Straks zijn ze zo goed aan elkaar gewent,en dan gaat hij weer terug.Vind je dat dan niet erg?
        wat een vragen he!
        Of zit het er wel in dat hij voorgoed blijft?
        Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed mag gaan,en er veel plezier aan mag beleven.
        groetjes van Ziyal en Sparkie

Comment

o.k. ik vond het ook vaag gaan dus even voor de duidelijkheid: cocco is van een meisje die in een heel duur huis woonde. dat kon ze niet meer betalen dus is ze bij haar moeder gaan wonen. haar moeder kan niet tegen vogels dus cocco kon niet mee. ze vroeg of ik een week op hem wou passen tot hij naar iemand anders ging. een week vond ik te doen omdat ik met mezelf en mijn dochter had afgesproken dat we in het nieuwe jaar een edelpapegaai wilde kopen. maar ik kreeg een donkerbruin vermoeden omdat ik niks meer van haar hoorde dus gister-ochtend belde ik haar op om te vragen wanneer hij weg zou gaan en toen zei ze me dat ze helemaal niet weet waar ze cocco moet plaatsen en ze vertelde me ook dat het krijgen van een betaalbare huurwoning wel 4 jaar kan duren . dus nu staat ie hier en zien we wel wat de tijd brengt. voorlopig zitten we met zijn allen aan elkaar vast dus heb ik ook maar gelijk dezelfde kooi als kip heeft besteld op internet. of ie voor altijd blijft daar ga ik het met haar nu nog niet over hebben. de tijd zal het leren zullen we maar zeggen.

dus dit is de toelichting op cocco.

groetjes van monique, kip en cocco

Comment

heeeeey moniqeu,
            het nieuwe jaar start al goed voor jullie hihihihihi
            weer een kip erbij??? lolllll ik wens je heel veel succes, en het baasje van de andere kip, succes met huizenjacht.
            Diana DJ sigpic

Comment

hallo ,

fijn dat hij bij jouw terecht gekomen is , heeft hij tenminste een goede thuis gevonden , ik wens je veel succes en plezier met hem
              tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X