Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

hoi,

ik ben monique en woon met 10 papegaaien in limburg. we hebben hier 7 grijze roodstaarten en 1 ara nobilis, 1 ara maracana en 1 blauw gele ara.
    al jaren vangen we hier papegaaien op die een trauma hebben of die geestelijk of lichamelijk mishandeld zijn. ook hebben een aantal een handicap.
    ze krijgen hier een nieuwe kans en een nieuw leven; deze papegaaien blijven de rest van hun leven hier.
    dit alles heeft als resultaat gehad dat we op 30-10-2008 de stichting limburgse papegaaien hebben opgericht; een non profit organisatie die op komt voor de belangen en het welzijn van papegaaien.

groetjes monique

www.limburgsepapegaaien.nl

(7) (2) (1)

Hallo Monique,

héél mooi initiatief van jullie , maar ik vind het wel spijtig dat er zo'n organisaties als jullie moeten bestaan ( maar ben wel blij dat ze bestaan ) om die slachtoffertjes op te vangen . Ik wens jullie héél veel succes , maar hoop dat er niet veel zullen bijkomen , ik wens dat in 2009 iedereen zijn verantwoordelijkheid opneemt als men een dier in huis haalt .
    De dieren hebben het niet gevraagd om bij ons te komen , hebben dus alle rechten om goed verzorgt te worden .
    Ik hoop dat jij deze beestjes kan geven waar ze toch recht op hebben .
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X