Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen Hedwig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen Hedwig

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om ons voor te stellen.
    Wij,Sven en Anique hebben sinds 2 weken een baby roodstaartje genaamd Hedwig.
    Hedwig is een druk baasje en is nu 8 weken.Sinds gisteren kan ie al een beetje klimmen en sinds een paar dagen eet ie overdag ook een beetje zelfstandig.
    Met veel belangstelling volg ik al een tijdje de berichtgevingen op dit forum en zal zo nu en dan ook mijn best doen om wat ervaringen hier te omschrijven zodat we allemaal van elkaar wat op kunnen steken.
    Met vriendelijke groeten Sven ,Anique en Hedwig

hallo,

welkom op het forum, heb je vragen ,zeker stellen , heb je belevenissen met je gaai , zeker vertellen .
    Neem zeker ook eens een kijkje op www.koppiekrauw.com , staat héél veel nuttige informatie en kan je veel uit leren .
    Verder wens ik je veel succes met Hedwig en veel plezier
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

Hallo Sven , Anique en Hedwig

Hartelijk welkom hier op het forum.
      Sven en Anique geniet van de vogel, het is heel erg gezellig zo'n gaai in huis.
      Groetjes Wim en Lidy
      www.buggy-quadforum.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sven Bekijk Berichten
        Hallo allemaal,

Bij deze wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om ons voor te stellen.
        Wij,Sven en Anique hebben sinds 2 weken een baby roodstaartje genaamd Hedwig.
        Hedwig is een druk baasje en is nu 8 weken.Sinds gisteren kan ie al een beetje klimmen en sinds een paar dagen eet ie overdag ook een beetje zelfstandig.
        Met veel belangstelling volg ik al een tijdje de berichtgevingen op dit forum en zal zo nu en dan ook mijn best doen om wat ervaringen hier te omschrijven zodat we allemaal van elkaar wat op kunnen steken.
        Met vriendelijke groeten Sven ,Anique en Hedwig
        Hallo Anique, Sven en Hedwig,

Welkom hier op het forum.
        Geweldig een jong grijsje, jammer dat ie nog papvoeding moet hebben.
        Je weet natuurlijk dat het verstandig is de papegaai even bij een goede (vogel-) dierenarts te laten testen en tevens minimaal even op de ziekte PBFD te laten controleren.
        Voor adressen zie www.koppiekrauw.com , klik daar dierenartsen in het trefwoordenregister aan.

Verder heel veel succes gewenst en zijn er vragen waar je geenantwoord op kan vinden... of wil je wat vertellen, je bent hier altijd welkom.

Groet, Frans
        fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X