Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hallo, ik ben Deborah uit Den Haag en ik heb een geelwangamazone van ongeveer 9 en nog een Timneh van minstens 15 jaar. Helaas kunnen de papegaaien het niet vinden met elkaar maar ik ben nog super gelukkig met ze.
    Ik hoop hier iedergeval veel te lezen en te leren.
    Groetjes Deborah
    Vr. Gr. van Schimo Lorrie en Dobby, Snowy, Maya, Bonky en Deborah

Hallo Deborah
    Welkom hier op het form, wat jammer dat je gaaien niet met elkaar overweg kunnen. Hoe heb je dit verder opgelost?
    Groetjes Wim en Lidy
    www.buggy-quadforum.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dejah Bekijk Berichten
      Hallo, ik ben Deborah uit Den Haag en ik heb een geelwangamazone van ongeveer 9 en nog een Timneh van minstens 15 jaar. Helaas kunnen de papegaaien het niet vinden met elkaar maar ik ben nog super gelukkig met ze.
      Ik hoop hier iedergeval veel te lezen en te leren.
      Groetjes Deborah
      Hallo Deborah,

Van harte welkom hier op het forum.
      Voor al je vragen, antwoorden, ideeën en noem maar op, als het maar de papegaai betreft, kan je hier terecht.
      Ach, ook als het niet direct de papegaai betreft is het zelfs hier mogelijk.
      Vele mensen tesamen weet ven vaak veel meer als een alleen dus schroom je niet je vraag hier neer te zetten.
      Kijk ook even op de andere aangesloten forums, bijvoorbeeld die van de grijze roodstaarten.
      Houd je van chatten? We hebben ook nog een gezellige papegaaienchat, ook daar ben je natuurlijk van harte welkom.
      In ieder geval heel veel plezier gewenst hier,

Groet,
      het moderatorteam.
      Last edited by fkbmac; 20-01-09, 07:28.
      fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Bedankt!!

@ Wim en Lidy
        Ik heb 2 verschillende kooien en af en toe onstaat er een gevecht als ze in de kooi van de ander klimmen. De Amazone is duidelijk de dominantste, ook omdat die altijd veel meer aandacht heeft gekregen. Ze gaan elkaar gelukkig liever uit de weg, maar samen in een kooi gaat denk ik niet lukken. Tips zijn welkom!
        Groetjes Deborah

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dejah Bekijk Berichten
          Bedankt!!

@ Wim en Lidy
          Ik heb 2 verschillende kooien en af en toe onstaat er een gevecht als ze in de kooi van de ander klimmen. De Amazone is duidelijk de dominantste, ook omdat die altijd veel meer aandacht heeft gekregen. Ze gaan elkaar gelukkig liever uit de weg, maar samen in een kooi gaat denk ik niet lukken. Tips zijn welkom!
          Groetjes Deborah
          Je vraagt om tips.....
          Ik zou zeggen blader eens flink door het forum van de grijze roodstaarten, de ara's en de aga's.
          Massa's onderwerpen worden daar besproken, en heel veel is ook van toepassing op zowel de timneh als ook op de amazone.

Verder heb je naast vele andere sites ook nog de site www.koppiekrauw.com die goed is voor uren leesplezier en boordevol met tips staat.

De gaaien buiten de kooi zoveel mogelijk met elkaar confronteren, de kooien tegen elkaar plaatsen en een leuk speeltje als op http://www.koppiekrauw.com/tips/tips...interactie.htm
          beschreven staat maken voor interactie tussen de papegaaien.

Succes, Frans
          fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Bedankt Frans!

Ik ga het interactieve spel ook zeker proberen, en koppiekrauw even doorlezen. Bedankt voor je reactie.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X