Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onze grijsje Spikey

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• onze grijsje Spikey

Vanmorgen hebben wij ons grijsje genaamd Spikey opgehaald! Ze zit al de hele dag lekker in haar kooi, eerst een beetje onwennig, maar loopt nu van links naar rechts en onder en boven! Ze kijkt nog lekker in het rond even kijken wat alles is en doet! Wij gaan vast heel veel plezier beleven met zijn 3-en!

Groetjes,

Chris & Marlies

Spikey

Van harte gefeliciteerd met jullie Spikey, ik weet zeker dat jullie een hele hoop plezier gaan beleven.
    Ze zijn zo leuk,zelf heb ik een timneh grijze roodstaart van 1 jaar,ik kan hem echt niet meer missen.
    Het is zo gezellig in huis hij/zij fluit en klets je de oren van je hoofd.Over 6weken krijg ik er een edelpapegaai bij.
    Chris en Marlies genieten jullie lekker van je papegaai, en ik wens jullie vele jaren in gezondheid, met Spikey toe.
    groetjes van Ziyal

Comment

Wij hebben er nou alveel plezier van haha!
      Ze is superondeugend, op het platte dakje liggen kranten met zeoliet erboven, ze trekt dan de krant eronder weg en dan kijkt ze ons aan haha.
      Ze zit nou lekker een wc rolletje kapot te kauwen! Gisteren eerst een halve dag in de kooi gehad, 's avonds de kooi los gezet en ze klimt alle kanten op, ze is totaal niet bang!
      Wat leuk over een tijdje 2 gaaitjes in huis!

Comment

Hallo Marlies en Chris,

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid.

Heel veel succes gewenst.

Groet, Frans
        fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Hoi Marlies en Chris,

Gefeliciteerd met jullie grijsje Spikey,
          en heel veel plezier saampies!
          Vr. Gr. van Schimo Lorrie en Dobby, Snowy, Maya, Bonky en Deborah

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door: