Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwe grijsje !!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn nieuwe grijsje !!!

Hallo roodstaartliefhebbers!

Afgelopen vrijdag heb ik mijn grijze roodstaart opgehaald. Hij is nu ongeveer 12 weken en zo goed als zelfstandig. Een keer per 2 dagen geef ik nog een klein beetje pap. Hij is superlief! Als je tegen hem praat begint hij baby-geluidjes te maken en zacht te piepen. Heel leuk beestje!

groeten Jaap en

Hallo Jaap Jan,

Ook gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.

Heel veel plezier samen gewenst en je weet.... vragen op het forum zijn altijd welkom.

Groet,

Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Hoi Jaap,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
      Heeft hij/zij al een naam?
      Iedergeval heel veel geluk met je grijsje.
      Vr. Gr. van Schimo Lorrie en Dobby, Snowy, Maya, Bonky en Deborah

Comment

gefiliciteerd met je veel plezier er mee

Comment

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. hoe gaat het verder met de ara?
          groetjes monique

www.limburgsepapegaaien.nl

(7) (2) (1)

Comment

hallo, haar naam is Jaqie, spreek uit als zjakkie (jaqueline) 't is een vrouwtje he

Hoi Monique, met de Ara gaat het perfect. Ik heb hem zo goed als zelfstandig, afgelopen donderdag voor het laatst gevoerd met pap, t is nu dus meer voor de fun dan noodzaak. hij eet zelf goed zaden, maar ook fruit, banaan etc. gisteren was hij even zoet met een walnoot... dus gaat super. Echt een mooi, leuk en slim dier hoor.. Hij zegt nu al 4 woorden en kan al fluiten, hij is pas 21 weken

Verder kan hij z'n eigen goed vermaken, ik ben overdag werken, maar hij heeft voldoende speeltjes en redt z'n eigen zo prima, als ik thuis kom en hij hoort mij, wordt hij helemaal gek, dus dan krijgt hij z'n portie aandacht haha..

Weet jij misschien hoe het komt dat er HEEL VEEL witte donsveertjes uit z'n pak vallen??? Als hij z'n verenpak aan het poetsen is komen er veel van die witte veertjes los... Bij de grijze zag ik het ook al.. zijn dit babyveertjes ofzo?

groeten Jaap Jan, Jack en Jaqie

Comment

Heel veel geluk met je nieuw babygrijsje!

Comment

als je ze regelmatig onder de douche zet, wordt het verlies van donsveertjes ook minder. ook kun je ze eventueel sproeien met bio bad. (van orlux)
                gewoon in een plantenspuit met warm water en sproeien; hier doen we dat 4 keer per week in de wintermaanden, omdat ze met douchen anders te doorweekt worden.
                groetjes monique

www.limburgsepapegaaien.nl

(7) (2) (1)

Comment

Gefeliciteerd!

Wij hebben een grijsje van 14 weken, ze is ook zo lief! Maar ook inderdaad donsveertjes, dus een goed idee sproeien!

Groetjes Marlies

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X